ایده بازار مهندسی پلیمر و رنگ از سوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور صاحبان سرمایه و صنعت در آذرماه برگزار می‌شود.

سینا دباغ، دبیر اجرایی رویداد ایده‌‌ بازار مهندسی پلیمر و رنگ، در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به برگزاری ایده بازار مهندسی پلیمر و رنگ گفت: ایده بازار رویدادی است که در آن در مورد یک موضوع خاص و ایده‌های جمع‌آوری شده توضیح داده می‌شود. ایده محور این رویداد ضایعات پلیمری است که ایده‌های ارسال شده، جمع‌آوری می‌شوند و پس از فرآیند داوری تعدادی از ایده‌ها غربال شده و به مرحله نهایی رویداد راه پیدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: برای برگزاری این ایده بازار سوال "ایده شما برای راه‌اندازی یک کسب و کار سودمند و پایدار در حوزه پوشش‌های هوشمند چیست؟" مطرح شد و ایده‌پردازان باید در قالب ایده خود بتوانند پاسخگوی مسائل زیر شوند: 
- پوشش مورد نظر دارای ویژگی عملکردی خاصی باشد.
- ایده پیشنهادی برای برطرف کردن نیازی از جامعه باشد.
- طرح یا نمونه پیشنهادی صرفه‌ی اقتصادی داشته باشد.
- توانایی راه‌اندازی کسب و کار دانش‌بنیان را داشته باشد.

دباغ زمان برگزاری این ایده‌بازار را 24 آذرماه جاری اظهار داشت: ایده‌پردازان تا روز 15 مهرماه فرصت دارند تا نسبت به ارسال ایده‌های خود اقدام کنند. 

وی بیان کرد: در مرحله‌ی نهایی از میان 5 ایده ارائه شده، 3 ایده به عنوان ایده‌های برتر انتخاب خواهند شد.

دبیر اجرایی ایده بازار پلیمر اضافه کرد: از طرف دانشگاه صنعتی امیرکبیر به ایده اول پنج میلیون ریال جایزه اعطا می‌شود ضمن آن‌که هر 3 طرح برتر از حمایت 50 میلیون ریالی برخوردار خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این جوایز نقدی، دانشگاه برای ایده‌هایی که به مرحله پایانی راه یافته‌اند کلاس‌هایی در زمینه نحوه ارائه موثر در رویداد و همچنین طرح اقتصادی و فنی موثر برای ارائه در رویداد به صورت رایگان برگزار می‌کند.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار