فکر می‌کنم خلاصه‌ کردن شخصیت خانم هما روستا در یک جمله بی‌انصافی است و اگر قصد این کار را داشتم یک فیلم چهار ساعته نمی‌ساختم پس تمام حرف‌های من در یک فیلمی ارزشمند وجود دارد.

محمد علی سجادی کارگردان سینما که حدود دو سال پیش فیلمی با عنوان «حمید هما» در وصف شرح حال زندگی هما روستا ساخته در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از انگیزه خود در خصوص ساخت این اثر سینمایی گفت: حرمت‌گذاری به دو تن از تاثیرگذارترین افراد در عرصه هنر این مملکت یعنی حمید سمندریان و هما روستا و رفاقت و تجاربی که توامان از تدریس 5 ساله من در آموزشگاه سمندریان به وجود آمد انگیزه‌ای برای ساخت فیلم «حمید هما» شد.

وی افزود: در سال 92 زمانی که برای سمندریان نکوداشت گرفته بودم از من خواسته شد فیلمی در راستای زندگی هما روستا بسازم که من با تمام وجود قبول کردم و انجام دادم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم خلاصه‌ کردن شخصیت خانم هما روستا در یک جمله بی‌انصافی است و اگر قصد این کار را داشتم یک فیلم چهار ساعته نمی‌ساختم پس تمام حرف‌های من در یک فیلمی ارزشمند وجود دارد.

سجادی بیان کرد: «حمید و هما» گویای تمام فراز و نشیب‌هایی زندگی روستا است، او یکی از نمونه‌های شاخص در برخورد با اتفاقاتی بود که او را به نقطه والای وارستگی در زندگی هنری و شخصی‌اش رساند. یادش گرامی.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار