تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران که پس از دو بازی شرایط مطلوب تری پیدا کرده اند ، در جدال سرگروهی با تیزچنگی از مانع تیم سرعتی اندونزی گذشتند و به یکقدمی صعود به جمع ۸ تیم برتر خود را نزدیک تر ساخته اند .

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،این بار بعد از دو بازی ، نیما عالمیان شروع کننده بازی بود و با آمادگی عالی جک از اندونزی را در سه ست پیاپی با نتایج ۱۱ بر ۵ ، ۱۱ بر ۷ و ۱۱ بر ۸ برد .

نوشاد عالمیان هم در بازی دوم برابر فیکی در سه ست متوالی با نتیجه مشابه ۱۱ بر ۹ به پیروزی رسید و در بازی سوم نیز افشین نوروزی با شرایطی بهتر از دو بازی قبلی دو ست اول و دوم را با نتیجه مشابه ۱۱ بر ۸ برد و در ست سوم که حریفش به آب و آتش زد هم سهمی جز شکست ۱۱ بر ۹ در انتظارش نبود .

ایران با برد قاطع مقابل اندونزی به عنوان صدرنشین و هشت تیم برگزیده مرحله اول راهی دور دوم شد .

رقابت حذفی میان چهار تیم مدعی ایران ، تایلند ، کره شمالی و هند برای رسیدن به جمع هشت تیم برتر و رقابت با بهترین های جهان چین ، ژاپن ، کره جنوبی ، هنگ کنگ ، سنگاپور و چین تایپه دیدنی خواهد بود .

کارنامه تیم ملی مردان در پایان دور مقدماتی.

نوشاد عالمیان با ۴ برد بهترین بود . بعد از نوشاد برادر کوچک ترش نیما عالمیان با سه برد قرار گرفت و کاپیتان افشین نوروزی با دو برد و یک باخت در جای سوم ایستاد . در بخش مردان هم همانند تیم بانوان به پوریا عمرانی و میعاد لطفی بازی نرسید

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار