ساری ؛

جان باختن 7 زائر مازندرانی در منا

بر اساس آخرین خبرها از عریستان، 7 زائر مازندرانی در حادثه منا و رمی جمرات جان باختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، استاندار مازندران امروز در نشست با مسئولان استانی به منظور هماهنگی برای این اتفاق ناگوار گفت: شیوه مدیریتی رژیم آل سعود برای حرمین شریفین از مقبولیت لازم برخوردار نیست.

ربیع فلاح جلودار افزود: کشور عربستان از لحاظ نیروی نظامی بسیار ضعیف بوده و همین اندک نیرو را هم برای سرکوب یمن در نظر گرفته است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه باید دیداری برای تسلی خاطر خانواده این درگذشتگان در نظر گرفت، یادآور شد: باید ستادی در حوزه معاونت سیاسی به منظور هماهنگی و اطلاع رسانی برای همه دستگاه ها تشکیل شود تا آخرین اخبار و اطلاعات در آنجا منتشر شود.

فلاح افزود: باید برای آمادگی آمبولانس ها به منظور حمل اجساد و مجروحان مدیریت درستی صورت گیرد.

جانشین مدیر حج و زیارت مازندران هم در این نشست با بیان اینکه 7 زائر مازندرانی در حادثه منا و رمی جمرات فوت شدند، گفت: 3 نفر از زائران از کاروان شهرستان قائم شهر و 4 نفر هم از کاروان شهرستان نور بودند.

جعفری با تاکید بر اینکه اسامی فوتی ها در سایت حج و زیارت قابل مشاهده است، افزود: از 364 زائر مفقود شده ایرانی، 35 نفر مازندرانی بودند.

به گفته جانشین مدیر حج و زیارت مازندران ؛ 4 نفر از زائران مازندرانی در این حادثه مجروح شدند و در مجموع 3 کاروان از مازندران در بطن حادثه قرار داشت.

جعفری با اشاره به اینکه مقرر شد اجساد به فرودگاه مهرآباد آورده شوند، افزود: از امروز بعد از ظهر اقدامات نهایی برای مفقود شده ها انجام می شود.




انتهای پیام/ ا
برچسب ها: جان ، منا ، مازندرانی ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.