رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اختصاص 20 کانکس دیگر مشکل فضای آموزشی دانش‌آموزان عشایر استان برطرف می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ اسماعیل رضایی‌نیک با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان عشایری با وجود کمبودها و مشکلات فراوان برای درس خواندن و ادامه تحصیل از جمله دانش‌آموزان بااستعداد محسوب می‌شوند که نیازمند حمایت و توجه هرچه بیشتر هستند، گفت: کمبود فضای آموزشی از دغدغه‌های جامعه عشایری در کهگیلویه و بویراحمد است.

رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: کمبود فضای آموزشی در جامعه عشایری از مشکلات مهم و دغدغه‌های والدین دانش‌آموزان بوده که انتظار می‌رود مسئولان، خیرین و کسانی که دستی بر آتش دارند استعدادهای ناب جامعه عشایری را دریابند.

وی نقش خیرین مدرسه‌ساز را در رفع مشکلات فضای آموزشی جامعه عشایر مهم خواند و گفت: خوشبختانه تاکنون حمایت‌های خوبی از سوی خیرین صورت گرفته ولی با این وجود همچنان کمبود فضای آموزشی داریم که امیدواریم در سال همدلی و همزبانی مشکلات مرتفع شود.

این مسئول تعداد مدرسه‌های پیش‌ساخته جامعه عشایری کهگیلویه و بویراحمد را 14 باب عنوان کرد و گفت: از این تعداد 7 مدرسه پیش‌ساخته توسط کاظم قلم‌چی و دیگری توسط مهرداد آقایی در منطقه پشت کوه جلیل به دانش‌آموزان تحویل داده شده است.

رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از حمایت‌های خوب خیرین در راستای اهدای مدارس پیش‌ساخته اذعان کرد: با وجود تخصیص این تعداد مدرسه پیش‌ساخته همچنان کمبود فضای آموزشی در جامعه عشایر وجود دارد.

وی با اشاره به جمعیت دانش‌آموزی عشایر کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: با اختصاص 20 کانکس دیگر مشکل فضای آموزشی دانش‌آموزان عشایر برطرف می‌شود.

رضایی‌نیک تعداد دانش‌آموزان عشایری کهگیلویه و بویراحمد را سه هزار و 205 نفر عنوان کرد و گفت: این تعداد دانش‌آموز در 190 آموزشگاه مشغول به تحصیل هستند که در سال تحصیلی جدید همراه با مربیان خود در مدارس برای امر تعلیم و تربیت و آموختن دانش‌ حضور دارند.

انتهای پیام /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۰۰:۵۳ ۰۵ مهر ۱۳۹۴
پس شهرستانهای استان تهران بیا ببین اینجا چه خبره !!کلاسهای سی و نه نفره و نبود معلم