رئیس دانشگاه پیام نور از آغاز عملیاتی شدن آیین نامه پسا دکترا در دانشگاه پیام نور از اول مهر ماه خبر داد.


به گزارش گروه وب گردی باشگاه خبرنگاران جوان محمدعلی سرلک، رئیس دانشگاه پیام نور در خصوص آیین نامه پسا دکترا گفت: با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور در تمامی مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا دانشجو می‌پذیرد این دانشگاه ظرفیت‌های خوبی برای توجه به نیازهای مراکز حرفه‌ای و بازار کار را برخوردار است.

وی تصریح کرد: با رایزنی‌هایی که با برخی مراکز حرفه‌ای صورت گرفته ما به دو شکل می‌توانیم دانشجو در سطح پسادکترا داشته باشیم.

رئیس دانشگاه پیام نور به تشریح نوع پذیرش دانشجوی پسا دکترا پرداخت و گفت: کسانی که در دانشگاه مشغول تحصیل هستند و هم کسانی که از طرف موسسات فنی حرفه‌ای به ما معرفی می‌شوند می‌توانند در دانشگاه پیام نور در سطح پسا دکترا پذیرفته شوند.

وی تاکید کرد: این دسته از دانشجویان روی موضوع خاصی تحقیق می‌کنند و دانشگاه از نتایج این تحقیق حمایت می‌کند و نتایج را در قالب مقالات علمی پژوهشی به جامعه عرضه می‌کند.

سرلک در ادامه بیان داشت: این آیین نامه از طرف وزارتخانه ابلاغ شده بود و دانشگاه‌ها در حال عملیاتی کردن و بومی سازی این آیین نامه هستند هر شعبه‌ای از دانشگاه پیام نور که دارای زیرساخت‌های لازم و توان کافی برای پذیرش در پسادکترا باشد می‌تواند در این زمینه فعالیت کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آیین نامه پسادکترا در شورای دانشگاه بررسی شد و ما آن را نهایی کردیم و به زودی زمینه عملیاتی شدن آن فراهم می‌شود تا از مهر ماه این فرآیند آغاز شود.

منبع: دانشجو

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۱۰ ۰۳ مهر ۱۳۹۴
ما که مصاحبه دکترا رفتیم پیام نور سه نفر مصاحبه میگرفتن یکیشون سی سال به زور داشت و بینهایت کم سواد یکی دیگه زمان پیش دانشگاهی معلم دینی ما بود و اون موقع نصف کتابو درس نداد و به مباحث ساده کتاب تسلط نداشتدیکی دیگه هم که مصاحبه رو با رینگ بوکس اشتباه گرفته بود و چون من از جدل پرهیز میکردم بهم وسط مصاحبه گفتن برو بیرون حالا من نمیدونم این دانشگاه با این سطح کیفی ضعیف چطوری میخواد فوق دگترا برگزار کنه. الله اعلم
آخرین اخبار