نخستين همايش پيرغلامان خراسان رضوي با عنوان پيرغلامان آفتاب همزمان با عيد سعيد قربان در کاشمر برگزار مي شود .

عضو کانون مداحان کاشمر و دبير اين همايش در گفتگو با خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،گفت: دراین همایش 350 پيرغلام ، مداح و شاعر آييني از سراسر خراسان رضوي و رئيس کانون مداحان کشور و مدير کل سازمان تبليغات استان حضور دارند .

محمد غلامرضاپور با تأکيد بر اين که همايش پيرغلامان به صورت کشوري و به ميزباني مراکز استان ها برگزار مي شود افزود: اين همايش براي نخستين بار در کشور به صورت استاني و به ميزباني کاشمر برگزار خواهد شد .

وي زيارت امامزادگان و مرقد شهيد مدرس و بازديد از حسينيه هاي بزرگ شهرستان را از ديگر برنامه اي اين همايش عنوان کرد و گفت: در اين همايش از 15 مداح ، شاعر آئيني و خدمتگزار اهل البيت که به کسوت پيرغلامي نايل آمدند تجليل مي شوند .

دبير همايش پيرغلامان خراسان رضوي با اشاره به گستردگي حوزه فعاليت کانون مداحان کاشمر و صدور بيش از 200 کارت براي مداحان شهرستان هاي کاشمر، خليل آباد و بردسکن خاطر نشان کرد: با هماهنگي هاي انجام شده و در راستاي ارتقاي سطح مداحي و آگاهي به فنون جديد يک دوره آموزشي ويژه مداحان اين منطقه با حضور رئيس کانون مداحان کشور نيز برگزار خواهد شد .



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.