رئیس دفتر مطالعات راهبردی نهاجا گفت: نیروی هوایی ارتش با عملیات کمان 99 دشمن متجاوز را تنبیه کرد.

نهاجا در عملیات کمان 99 دشمن را تنبیه کردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیرسرتیپ دوم خلبان نیکبخش حبیبی رئیس دفتر مطالعات راهبردی نهاجا در مراسم بزرگداشت سالگرد عملیات کمان 99 که در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد، اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش با عملیات کمان 99 دشمن متجاوز را تنبیه کرد.
 
وی ادامه داد: اگر خلبانان و رزمندگان دوران دفاع مقدس نبودند این همه حماسه خلق نمی‌شد.
 
رئیس دفتر مطالعات راهبردی نهاجا تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس، شاهکار عملیات هوایی بود که یک خلبان 13 ساعت و 40 دقیقه پرواز کند.
 
در ادامه این همایش امیر سرتیپ دوم خلبان مهدی هادیان، فرمانده دانشگاه هوایی ستاری با گرامیداشت یاد و خاطره دوران دفاع مقدس و عملیات کمان 99 عنوان داشت: هشت سال دفاع مقدس نمایشگاهی بی‌بدیل از اخلاص، همت، شهادت و شهامت بود.
 
در ادامه این مراسم امیرسرتیپ خلبان علیرضا برخور، جانشین فرمانده نهاجا با گرامیداشت یاد و خاطره عملیات کمان 99 عنوان داشت: پس از هجوم سراسری دشمن در دوران دفاع مقدس نیروی هوایی ارتش با تدارک یک عملیات سراسری پاسخ دشمن متجاوز را داد.
 
وی با اشاره به دستاوردهای گسترده فرهنگی نهاجا در چاپ و انتشار کتاب عنوان داشت: باید یاد و خاطره شهدا را گرمی بداریم و در این مسیر گام برداریم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: عملیات ، کمان 99 ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار