سی ان ان: بی اعتمادی به آمریکا که مدت‌هاست از آن با عنوان سخره «شیطان بزرگ» یاد می‌شود، در این کشور[ایران] کماکان مشاهده می‌شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه برگزاری هفته دفاع مقدس در پاسخی کوتاه به شبکه سی‌ان‌ان از بی‌اعتمادی به آمریکا سخن گفت.
 
 
شبکه خبری  آمریکایی «سی ان ان» در گزارشی از تهران با اشاره به برگزاری سالروز حماسه 8 سال دفاع مقدس و سخنان رئیس جمهوری ایران نوشت:  برگزاری هفته دفاع مقدس در ایران به مناسبت آغاز نبرد عراق علیه ایران در دهه 80 میلادی است. جنگی که با هدایت «صدام حسین» رییس جمهور وقت عراق علیه ایران و با تهاجم با این کشور آغاز شد و او در این نبرد علیه نیروهای ایرانی سلاح شیمیایی استفاده کرد.
 
 
خبرنگار سی ان ان در ادامه با اشاره به سخنان «حسن روحانی» رییس جمهور ایران در این مراسم نوشت: بسیاری از فرماندهان نظامی و سیاستمداران ایرانی آمریکا را مقصر پیدایش داعش می‌دانند و حملات ائتلاف به رهبری آمریکا را علیه داعش نیز کاملا بیفایده عنوان می‌دارند.
 
 
خبرنگار سی‌ان ان در بخشی دیگر از گزارش خود نوشت : در حالی‌که بسیاری از میانه روهای ایرانی منتظر گشایش دوره‌ای جدید روابط بین ایران و غرب بعد از توافق هسته‌ای هستند اما بی اعتمادی به آمریکا که مدت‌هاست از آن با عنوان سخره «شیطان بزرگ» یاد می‌شود، در این کشور کماکان مشاهده می‌شود.
 
 
سردار سرتیپ پاسدار «محمدرضا نقدی» فرمانده نیروهای مقاومت بسیج مستضعفین در این زمینه به خبرنگار سی ان ان گفت: «من فکر می‌کنم آمریکا در توافق هسته‌ای ترفندهایی بکار برده تا ما را فریب دهد. ضرورت دارد به دقت مراقب باشیم. ما نباید در تله آن‌ها گرفتار شویم.» 


منبع:فارس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار