رییس سازمان بسیج مستضعفین:

"زنان" مربی جامعه هستند

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: زنان مربیان جامعه هستند و نقش آنان در تربیت جامعه غیرقابل انکار است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، سردار سرتیپ "محمدرضا نقدی" در دومین مجمع بسیج زنان که عصر سه شنبه در لانه جاسوسی برگزار شد، افزود: زنان مسلمان ایرانی، تاریخ جدیدی را پیش روی زنان جهان گشودند.

وی ادامه داد: زنان ایرانی با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر «نه شرقی، نه غربی» توانستند جایگاه حقیقی زن را تبیین کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: امروز در استمرار راه حقیقی زنان، این موضوع انکارناپذیر است که زنان ایرانی جایگاه خود را دارند و از الگوهای غربی و شرقی به دور هستند.

وی با بیان اینکه به نقش زن در الگوهای شرقی و غربی به درستی توجه نمی شود، گفت: الگوی شرقی، جایگاه زن را بسیار کم و ناچیز می داند و الگوی غربی نیز از نگاه ابزاری به زن می نگرد، در حالیکه حق کرامت الهی زن بالاتر است.

سردار نقدی افزود: امروز نوک تیغ حمله دشمنان به سمت بانوان ایرانی است تا از الگوشدن آنان و ترویج فرهنگ اسلامی جلوگیری کنند.

وی گفت: زنان ایران اسلامی همانطور که در دوران انقلاب، دفاع مقدس و فتنه خود را ثابت کردند اکنون نیز می توانند در راستای حفظ انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ اسلامی - ایرانی گام بردارند.

در پایان این مجمع از جمعی از بانوان برجسته بسیجی تجلیل به عمل آید.

رونمایی از کتاب «ترسیم نقش زن در نگاه مقام معظم رهبری» بخش دیگری از این مراسم بود.
/ انتهای پیام
منبع: ایرنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.