مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از خدمت‌رسانی کمیته امداد به 22 هزار خانوار در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ بهرام ولیزاده با ارائه گزارشی از وضعیت خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان ارائه کرد و گفت: در حال حاضر 22 هزار خانوار متشکل از 40 هزار نفر را شامل می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان  افزود: در حال حاضر 71 درصد افراد زیرپوشش را زنان تشکیل می‌دهند.

ولیزاده با بیان اینکه 64 درصد از زنان زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان سرپرست خانوار هستند،ادامه داد: در راستای حمایت از هر یک از خانوارهای زیرپوشش خدماتی مرتبط با شرایط آنها ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از 70 درصد مددجویان مشمول بیمه هستند، تصریح کرد: همچنین 11 هزار نفر نیز مشمول بیمه خدمات درمانی هستند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در ادامه با اشاره به برخی از عمده خدمات کمیته امداد در حمایت از مددجویان این نهاد تصریح کرد: پرداخت کمک معیشت، ارائه خدمات اشتغالزایی در قالب پرداخت وام‌های خودکفایی، پرداخت وام کارگشایی و پرداخت کمک‌های موردی از جمله خدماتی است که امداد در حمایت از مددجویان این نهاد انجام می‌دهد.

وی به بهره‌گیری این نهاد از ظرفیت خیرین و نیکوکاران در حمایت از مددجویان نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این راستا 47 طرح مشارکتی و کمک‌های جمع‌آوری شده از محل اجرای این طرح‌ها در همان نیت اجرایی طرح هزینه می‌شود.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.