همزمان با سی و پنجمین سالروز دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح استان مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار رژه نیروهای مسلح در استان مازندران برگزار شدگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، رژه نیروهای مسلح مازندران صبح امروز با حضور نیروهای نظامی، انتظامی، سیاسی و مردمی و خانواده شهدای استان در میدان شهید قاسمی ساری برگزار شد.
 
سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی، فرمانده سپاه کربلای مازندران در ابتدای این مراسم در سخنانی با اشاره به تدارک هزاران ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در استان، اظهار داشت: نیروهای مسلح مازندران امروز با اقتدار وصف ناشدنی، حماسه‌ای به بلندای دماوند فتح خواهند کرد.
 
وی افزود: مازندران در دوران دفاع مقدس به مدد رزمندگان غیور خود توانست فتوحات بسیاری را برای ارزش‌های دینی و انقلابی به دنبال داشته باشد.
 
فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس را با یاد و خاطره 10 هزار و 400 شهید استان گرامی می‌داریم، تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح کشور به قدرت رعب آمیز برای استکبار و امیدآفرین برای محرومان جهان مبدل شدند.
 
در این مراسم یگان‌های سپاه کربلا، نیروی زمینی ارتش مستقر در استان، نیروی دریایی ارتش مستقر در چالوس، دانشگاه علوم دریایی سپاه مستقر در مازندران، یگان‌های انتظامی، ویژه، موتوری، خودرویی و امدادی از مقابل تمثال مقام معظم رهبری، شهدای مازندران و استاندار مازندران رژه رفتند.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.