فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: تا زمانی که ملت پشتیبان ولایت فقیه و در راه آرمان‌های انقلاب و شهدا باشد هیچ قدرتی نمی‌تواند در برابر ایران اسلامی ایستادگی کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، محمدعلی علیزاده صبح امروز در مراسم رژه خودروهای نظامی و انتظامی این شهرستان با بیان اینکه قدرت و عظمت ایران اسلامی مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و ولایت فقیه است، اظهار کرد: ملت ولایتمدار ایران اسلامی با تأسی از آرمان‌های شهدا و امام راحل و مقام معظم رهبری با قدرت راه آنها را ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه امروز بخشی از قدرت و اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی به دشمنان نظام اسلامی نشان داده شد، افزود: تا زمانی که این ملت پشتیبان ولایت فقیه باشد و در راه آرمان‌های انقلاب و شهدا باشد هیچ قدرتی نمی‌تواند در برابر ایران اسلامی ایستادگی کند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با تاکید بر اینکه تا آخرین قطره خون خود پشتیبان انقلاب اسلامی خواهیم بود تصریح کرد: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با ابرقدرت‌های جهان جنگیدند و نشان دادند که این ملت ذره‌ای از آرمان‌های خود کوتاه نمی‌آیند.

امروز همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس، موتورسواران بسیجی، یگان‌های خودرویی نظامی، انتظامی و مرزبانی به همراه تاکسی‌های شهری آستارا رژه باشکوهی را در این شهرستان به نمایش گذاشتند.

در این آیین، خودروهای نظامی، انتظامی، مرزبانی و تاکسی شهری با نصب پرچم سه‌رنگ جمهوری اسلامی ایران از مسیر سپاه ناحیه آستارا به طرف مرکز شهر و مزار شهدای گمنام این شهرستان رژه رفتند و سالروز هفته دفاع مقدس که یادآور ایثارگر و رشادت‌های رزمندگان اسلام است، را گرامی داشتند.

پس از پایان رژه خودروهای نیروهای مسلح آستارا، همایش ائمه جماعت و هیئت امنای مساجد، فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها برگزار و مسئولان شهرستان، رزمندگان، آزادگان و بسیجیان با امام جمعه آستارا دیدار می‌کنند.

انتهای پیام/ ا
برچسب ها: رژه ، توان مقابله ، رشت ، استارا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.