مديركل ورزش و جوانان استان به همراه ديگر مسئولان با حضور در منزل حسن يزدانی نايب قهرمانی كشتی 2015 لاس وگاس آمريكا با اين قهرمان و خانواده اش گفت وگو كردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، در اين نشست صميمی حبيب حسين زادگان مديركل ورزش و جوانان استان، علی اصغر ثمربخش وسلمان قادری رئيس و نايب رئيس هيئت كشتی استان حضور داشتند برای اين قهرمان آرزوی موفقيت و سربلندی كردند.

در اين مديركل ورزش و جوانان مازندران ضمن تشكر از زحمات خانواده يزدانی به واسطه تربيت اين پهلوان برای اين قهرمان ملی در مسابقات مهم جهانی آرزوی موفقيت و سربلندی کرد و بيان داشت: توفيق حاصل شد تا در خدمت نايب قهرمان جهان و خانواده محترم ايشان برای عرض تشكر باشيم.

حبيب حسين زادگان با بيان اينكه برای كسب مدال و موفقيت بيشتر ورزشكاران دعای مردم پشت سر قهرمانان ورزش كشور است، اذعان داشت: مردم نگران ورزشكاران و قهرمانان ملی شان بوده و هميشه پيگير كارهای ورزشكاران و قهرمانان خود هستند.

وی با اشاره به اينكه داشتن چنين فرزندی نعمت بزرگی است كه خداوند نصيب خانواده شما نموده است، افزود: قهرمانان نماد ورزش كشور و استان شان هستند كه در موفقيت و پرورش اين قهرمانان خانواده ها نقش به سزايی دارند.

در پايان اين نشست صميمي از سوي مديركل ورزش و جوانان استان هديه ای به حسن يزدانی نايب قهرمان كشتی آزاد 2015 جهان داده شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: دیدار ، مدیرکل ، ورزش ، جوانان ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.