سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت:پنالتی بدی به حریف دادیم. روی ضربه فخرالدینی می‌توانستیم بهتر کار کنیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،علیرضا منصوریان در نشست خبری گفت: احساس می‌کنم مسابقه از نظر فنی طبق قولی که داده بودم شرایط خوبی داشت و از سازمان لیگ تشکر می‌کنم که یک ربع بازی عقب افتاد و شبنم روی چمن نشست و بازی سرعت بیشتری گرفت. اگر بازیکنان ما در یکی دو صحنه حرفه‌ای تر کار می‌کردند شرایط بهتر می‌شد. وی افزود: پنالتی بدی به حریف دادیم. روی ضربه فخرالدینی می‌توانستیم بهتر کار کنیم. هواداران از این بازی لذت بردند، هواداران استقلال شان این باشگاه را حفظ کردند و حرف و حدیث خاصی نبود. تشکر می‌کنم از آنها. در نشست خبری قبل از بازی هم گفته بودم که هواداران هم دوست ندارند ما کم فروشی کنیم.

منصوریان ادامه داد: رحمتی دروازه بان خوبی است و نمی‌دانم دو سه توپ گرفت یا در زاویه خوبی قرار داشت و مثل برخی مربیان نمی‌گویم دروازه بان حریف بهترین بوده که معنی اش این است ما خوب بودیم. مدافعان استقلال از دروازه خود خوب دفاع کردند و ما پیش بینی می‌کردیم گل مساوی را بزنیم اما آنها برنده شدند.

وی در مورد اینکه نیمه اول محتاط بازی می‌کردند، گفت: در 15 دقیقه اول باید از دروازه خود دفاع و بازی را کنترل می‌کردیم. استقلال هم قصد داشت گل بزند اما وقتی گلی زده شد دو تیم از ترس و عقب نشینی دست کشیدند.

سرمربی نفت در مورد غیبت بیرانوند در فهرست 18 نفره این تیم گفت: اگر قرار باشد بازیکنی فقط خودش را ببیند و تیم را نبیند این جور رفتارها به تیم آسیب می‌رساند. بیرانوند با تصمیم کادرفنی کنار گذاشته شد و وقتی او آنقدر حرفه‌ای نشده که با دروازه بان اول تیم برای گرم کردن به زمین نرود، نشان می‌دهند او برای دروازه‌بان اول شدن و مهدی رحمتی شدن و رسیدن به تیم ملی فاصله دارد. این حرکت نه کارت زرد که کارت قرمز دارد و این طور رفتارها به تیم ضربه می‌زند. بیرانوند یا باید تغییر کند یا همین رفتار را با او خواهیم داشت. صریح صحبت می‌کنیم و جواب دو پهلو نمی دهیم قطعا با او برخورد خواهیم کرد.

منصوریان در مورد اینکه شاید او از تیم ملی دور شود گفت: کادر فنی تیم ملی هم فکر نمی‌کنم به بازیکنی علاقه داشته باشد که اگر بازی کرد همه چیز اوکی باشد و اگر بازی نکرد و منافع تیم هم به خطر بیفتد برای این بازیکن این مساله اهمیت نداشته باشد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار