بازیکن تیم نفت تهران گفت: ما بازی زیبایی را به نمایش می‌گذاریم و پر از موقعیت، اما نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد که نمی‌توانیم نتیجه کسب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال امروز در حالی بین دو تیم استقلال و نفت تهران برگزار شد که در پایان این دیدار، استقلال با نتیجه 2 بر یک تیم نفت را مغلوب کرد.

پیام صادقیان در پایان این دیدار در صحبت‌های خود اظهار داشت: امروز بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما متأسفانه نتیجه را واگذار کردیم. استقلال هم موقعیت‌های خیلی صددرصدی نداشت دو تا شوت و یک پنالتی در کل بازی داشتند.

وی در مورد خطایی که محسن کریمی روی بازیکن نفت انجام داد،؛ گفت: خطایی که روی بازیکن تیم ما شد می‌توانست پنالتی باشد. من پشت بازیکن بودم و احساس می‌کنم آن خطا می‌توانست پنالتی باشد، البته کارشناسان باید نظر بدهند، اگر پنالتی گرفته می‌شد قطعاً روند بازی تغییر می‌کرد.

بازیکن تیم نفت در ادامه در مورد شعار هواداران خاطرنشان کرد: شعارها طبیعی است و اشکالی ندارد، این اتفاقات در فوتبال پیش می‌آید. ما به هواداران استقلال احترام قائل هستیم و این اتفاق امروز مشکل خاصی ندارد.

صادقیان در پایان صحبت‌های خود در مورد عدم نتیجه‌گیری تیم نفت عنوان کرد: به هر حال ما تاوان بدشانسی را داده‌ایم، تیم نفت فوتبال زیبایی را انجام می‌دهد و پر از موقعیت است اما نمی‌دانم چه شده نمی‌توانیم نتیجه بگیریم. سعی می‌کنیم با شکست حریفانمان امتیازهایمان را جمع کنیم.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار