فردا به جز یک بازی تمام تیم‌های لیگ یکی به مصاف هم می‌روند.

فرار نفت ار طلسم تساوی، پیکان به مصاف ماشین‌سازی می‌رود////////////// دربی قعرنشین‌ها به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  رقابت‌های لیگ دسته یک کشور فردا با انجام 10بازی در شهرهای مختلف کشور دنبال می‌شود که حساس‌ترین آنها بازی ماشین سازی تبریز و پیکان است.

از طرفی هم دو تیم پاس و پارسه قعرنشین هم دربی قعرنشی‌ها را تشکیل خواهند داد.

سه شنبه 31شهریور فولاد یزد – خیبر خرم‌آباد

مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور به ایستگاه هفتم رسیده است، در حساس‌ترین بازی این رقابت‌ها تیم فوتبال خیبر خرم آباد که راهی یزد شده است فردا به مصاف فولاد این شهر در ورزشگاه شهید نصیری خواهند رفت.

این بازی با قضاوت علیرضا حیدرپناه آغاز خواهد شد و دو تیم به 3امتیاز حساس آن نیاز دارند.

خیبر در حالی به مصاف فولاد یزد می‌رود که از دو بازی گذشته خود 4امتیاز کسب کرده و در جایگاه چهارم قرار دارد اما فولادی‌ها تنها 12  امتیاز کسب کردند و به سه امتیاز میزبانی‌شان احتیاج دارند.

خونه به خونه – مس رفسنجان

تیم خونه به خونه با 8 امتیاز در جایگاه 9قرار دارد و اگر حریف خود را شکست دهد، حتی می‌تواند تا جایگاه دوم خود را بالا بکشد. این تیم هفته گذشته مقابل نساجی به تساوی رضایت داد و این هفته باید مس را شکست دهد. البته تیم مس هم از دو هفته اخیر تنها یک امتیاز به دست آورده و برای صعود به بالای جدول باید از سد خونه 9 به خونه عبور کند.


دوئل هم‌خانواده‌ها / آلومینیوم اراک – آلومینیوم هرمزگان

دربی آلومینیوم‌ها فردا برگزار می‌شود و بازی این دو تیم تقابل تیم‌های نسبتا دارا است. تیم هرمزگانی در هفته گذشته بازی را درحالی به خیبر واگذار کرد که بازیکن تعویضی‌اش به شدت مصدوم شد و بازی نیمه کاره به اتمام رسید.

در نهایت کمیته انضباطی هم بازی نیمه تمام را به سود خیبر خرم آباد اعلام کرد.

با این حال شاگردان حق‌دوست روحی‌شان را نباختند و هفته ششم تیم فولاد را شکست دادند. از طرفی دیگر تیم آلومینیوم اراک شرایط مطلوبی را دنبال نمی‌کند و هفته گذشته به گل‌گهر سیرجان نتیجه را واگذارکرده بود.

پیکان - ماشین سازی تبریز

رقابت‌های لیگ دسته یک موسوم به جام آزادگان فردا در حالی برگزار می‌شود و در حساس‌ترین بازی هفته تیم‌های اول و سوم جدول رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت که تیم پیکان که فصل گذشته از لیگ برتر به لیگ دسته یک سقوط کرده است در رقابت‌های این فصل بسیار مقتدرانه ظاهر شده و عزم خود را برای بازگشت به لیگ برتر جذب کرده است. این تیم در شش بازی خود تنها یک تساوی داشته و دیگر بازی‌هایش را پیروز میدان بوده است و با 16 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

البته تقابل مهاجمان هر دو تیم هم به نوبه خود جالب است چون گلزنان برتر تا پایان هفته ششم در این دو تیم قرار گرفته‌اند.

شهرداری اردبیل – نفت ‌مسجدسلیمان

رقابت‌های لیگ دسته یک کشور فردا با انجام 10 بازی درشهرهای مختلف کشور دنبال می‌شود که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها تیم شهرداری بعد از ناکامی مقابل ایرانجوان بوشهر این بار برای احیا جایگاه خود در جدول رده‌بندی به مصاف نفت مسجد‌سلیمان می‌رود که در رده‌های پایین جدول قرار دارد.

شهرداری از ساعت 16 فردا در ورزشگاه تختی در حالی به مصاف نفت می‌رود که در سه بازی اخیر تیم شهرداری نتایج قابل قبولی کسب نکرده و با ناکامی روبه رو است.

شهرداری در جدول هفتم است اما نفت در ته جدول قرار دارد.

داماش گیلان – ایرانجوان بوشهر

تیم فوتبال داماش گیلان در شرایط نامطلوب به سر می‌برد و بازیکنان این تیم به باشگاه نامه زدند و گفته‌اند، اگر حق و حقوقشان پرداخت نشود دیگر از هفته هشتم تیم را همراهی نخواهند کرد.

داماش تنها در هفته چهارم حریفش را شکست داده و در هفته 5 و 6 به گیتی‌پسند و فجر سپاسی باخته است.

از طرفی هم ایرانجوان در جدول جایگاه سیزدهم ایستاده و از سه بازی اخیر فقط شش امتیاز جمع آوری کرده است و به همین دلیل برای بالا رفتن از انتهای جدول به سه امتیاز احتیاج دارد.

پارس- پارسه تهران

تیم پارسه تهران در غیاب فرشاد پیوس به مصاف پاس همدانی می‌رود که از 6 بازی اخیر فقط سه امتیاز بدست آورده و هر و تیم نتوانستند امتیازات لازم را جمع آوری کنند و در قعر جدول قرار دارند.

این دو تیم اگر همین روند را ادامه دهند باید در انتظار سقوط به دسته لیگ دو باشند.

چون این بار به جای دو تیم در کل 5تیم انتهای جدول به دسته پایین سقوط می‌کنند.


مس کرمان – نساجی مازندران 


مس و نساجی در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که در سه هفته اخیر امتیازات مناسب را کسب نکرده‌اند.

تیم مس کرمان در سه هفته اخیر تنها 3 امتیاز به دست آورده و آن هم مقابل ایرانجوان بوده است.

از طرفی نساجی مازندران تغییر و  تحولات زیادی درکادر فنی و مدیریت باشگاه ایجاد شده و بازیکنان به انسجام درونی رسیده‌اند و حتی با همه مشکلاتی که داشته از هفته ششم مقابل پاس یک امتیاز گرفته‌اند.

نفت آبادان – گل گهر سیرجان

گل گهر سیرجان هفته گذشته سه امتیاز بدست آورده و با تمام قوا به مصاف شاگردان مانوئل در آبادان به سر می‌برد و بازیکنان گل گهر سیرجان خود را برای بازی با نفت آماده می‌کنند.

از طرفی نفت آبادان هم در سه هفته اخیر سه امتیاز به دست آوردند و مقابل حریفانشان به نتیجه تساوی رضایت دادند و باید دید نفتی ها در بازی فردا به طلسم تساوی‌هایشان پایان می‌‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار