عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت :اعضای تیم توانستند بازی خوب و ارزشمندی را به نمایش بگذارند و صدر نشینی را به آنها و تمامی هواداران تبریک می گویم.

شهاب جهانیان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: برد امروز تیم در برابر نفت را به کادر فنی ،بازیکنان و تمامی هواداران تبریک می گویم و جادارد تشکر ویژه ای از بازیکنان و کادر فنی داشته باشم چرا که بازی سخت و حساسی را پشت سر گذاشتند و توانستند پیروز و سربلند از این بازی بیرون بیایند جهانیان ادامه داد :برد در بازی مقابل نفت برای ما بسیار ارزشمند و مهم بود چرا که استقلال در این چند وقت اخیر نتوانسته بود این تیم را شکست دهد و بنابراین برد امروز حساس و شیرین بود و خوشبختانه بازیکنان تیم با درایت بالایی که داشتند، توانستند این برد را کسب کنند.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال بیان کرد : از طرفی دیگر با توجه به اینکه چند روز گذشته بازیکنان بازی سختی در تبریز داشتند اما انها نتوانستند به خوبی برای این بازی آماده شوند و نمایش زیبایی را به اجرا گذاشتند.جا دارد از تک تک بازیکنان و کادر فنی تشکر کنم.
وی ادامه داد : امیدوارم در بازی مقابل راه آهن هم بازیکنان تمام توان خود را به کار بگیرند تا برد دیگری در کارنامه خود به ثبت برسانند.
انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار