معرفی چند ویژگی جدید سیستم عامل آیفون +آموزش تصویری

ورود سیستم عامل جدید آیفون به نام iOS9 ویژگی های تازه ای برای کاربران به ارمغان آورده که از میان آن می توان به زمان مصرفی برای هر برنامه، حالت کم مصرف شدن باتری، تصاویر پیش زمینه متحرک، برنامه هوشمند خبری و غیره اشاره کرد.

به گزارش  دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید فکر کنید که به شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک معتاد شده اید و زمان زیادی صرف تماشای ویدئو ی های بامزه فضای مجازی می کنید؛ برای اطمینان از این موضوع، آخرین نسخه سیستم عامل اپل می تواند به شما کمک کند.

ویژگی جدید سیستم عامل ios9 به کاربران آیفون می گوید که چقدر زمان صرف وب گردی و استفاده از اپلیکیشن های مختلف مثل کندی کراش می کنند.

ویژگی های سیستم عامل جدید آیفون +آموزش

برای دریافت این اطلاعات، کاربران آیفون می توانند وارد تنظیمات گوشی خود شده و گزینه باطری را انتخاب کنند، سپس گزینه Clock یا ساعت را از بالای سمت راست لیست برنامه های خود بزنند.

ویژگی های سیستم عامل جدید آیفون +آموزش

کاربران در این قسمت می توانند در 8 و یا 24 ساعت گذشته، زمان مصرفی هر برنامه را ببیند. برنامه هایی که بیشترین زمان مصرفی را به خود اختصاص داده اند در بالای لیست و برنامه هایی که کم ترین زمان را گرفته اند در پایین لیست قرار می گیرند.

ویژگی های سیستم عامل جدید آیفون +آموزش


ویژگی های سیستم عامل جدید آیفون +آموزش

در این بخش کاربران می توانند هم زمان مصرفی هنگام کار با یک اپلیکیشن و هم زمان مصرفی اجرای آن برنامه بر روی پیش زمینه گوشی را ببینند.برای مثال برای یک کاربر زمان مصرفی برای اجرای یک برنامه بر روی پیش زمینه 47 دقیقه و زمان کار با آن 10 دقیقه به طول انجامیده است.

دیگر ویژگی این سیستم عامل وجود گزینه ای به نام "Low Power Mode" است که اپل در کنفرانس جهانی WWDخود به آن اشاره کرد. برای فعال کردن این حالت وارد Setting  یا تنظیمات شوید و در قسمت باتری آن را فعال کنید.

ویژگی های سیستم عامل جدید آیفون +آموزش

با فعال کردن این حالت پس از اینکه باطری گوشی به کمتر از 20% رسید، سیستم عامل به صورت خودکار از رفرش شدن اتوماتیک ایمیل ها و برنامه های گوشی و دانلودهای خودکار جلوگیری می کند و به این ترتیب گوشی شما دیرتر خاموش می شود.پس از اینکه گوشی خود را به شارژ متصل کردید این ویژگی به صورت خودکار متوقف می شود. این ویژگی به کاربران کمک می کنند که چند ساعت بیشتر شارژ گوشی خود را نگه دارند.

از دیگر ویژگی های این سیستم عامل تصاویر پیش زمینه متحرک، برنامه هوشمند خبری و یک صفحه کلید هوشمندتر است.

گفتنی است؛ اپل برنامه جدیدی طراحی کرده است که از طریق آن کاربران اندرویدی می توانند به راحتی سیستم عامل خود را به iOS تغییر دهند.این برنامه "Move to iOS" نامیده می شود که از طریق آن لیست تمام مخاطبین، پیغام ها، عکس های دوربین و ویدئوها، ایمیل ها و دیگر اطلاعات کاربران با امنیت کامل منتقل می شوند.

منبع:میل آنلاین

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار