طلاب برتر و ممتازان علمی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) توسط آیت‌الله فاضل لنکرانی ‏مورد تجلیل قرار گرفتند.‏

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیین افتتاحیه سال تحصیلی 94 – 95 مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با حضور آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی و جمعی از اساتید و طلاب حوزه، برگزار شد و  از ممتازان علمی تجلیل به عمل آمد.

معاون آموزشی مرکز فقه و اصول این مرکز گفت:  205 طلبه در این مرکز  مشغول به تحصیل هستند که 50 پرونده جدید نیز برای پذیرش در سال جاری تشکیل شده است.

در ادامه حجت‌الاسلام اسدالله رئیسی معاون مرکز تخصصی کلام با بیان اینکه این مرکز در سال 83 آغاز به کار کرد و افزود: در این مرکز به جنبه پژوهشی بیشتر توجه می‌شود واین امر بصورت جدی مورد توجه قرار گرفته و در نتیجه شاهد انتشار کتاب‌های متعددی از پژوهش‌های انجام شده بوده‌ایم.

حجت‌الاسلام عظیمی‌فر مدیر مدرسه علمیه مرکز تخصصی ائمه‌اطهار(ع) و مدیر بخش تفسیر قرآن این مرکز با بیان اینکه  قرآن کتابی است که دانشمندان و عالمان بزرگ عالم یعنی ائمه اطهار(ع) همواره آن را مطالعه کرده و از آن ارتزاق علمی می‌کردند خاطرنشان کرد: قرآن چشمه‌ای است که هیچ‌گاه خشک نخواهد شد و بهاری است که پاییز ندارد.

عظیمی‌فر گفت: 29 طلبه در بخش تفسیر این مرکز به درجه تدریس رسیده‌اند که این مدرسه علمیه تنها مدرسه‌ای است که شروع تحصیل آن با گرایش تفسیر است تا در پایان سال ششم حوزه، طلبه‌ای قرآنی تحویل جامعه دهد.

در پایان این مراسم و پس از سخنان آیت‌الله فاضل لنکرانی، با اهدای جوایزی از طلاب برتر و ممتاز تجلیل به عمل آمد.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: تجلیل ، طلاب ، ائمه اطهار ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.