معاون وزیر امور خارجه کشورمان در رابطه با پیکر جانباختگان حادثه مسجدالحرام اظهارداشت: فردا جمعه ساعت 7 صبح پیکر مطهر هفت تن از حجاج حادثه مکه مکرمه وارد مشهد و سپس با پرواز مشهد تهران، وارد فرودگاه مهرآباد خواهد شد.

"حسین امیرعبداللهیان" در گفت‌وگو با خبرنگار  سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با پیکر جانباختگان حادثه مسجدالحرام اظهارداشت: فردا جمعه ساعت 7 صبح پیکر مطهر هفت تن از حجاج حادثه مکه مکرمه وارد مشهد و سپس با پرواز مشهد تهران، وارد فرودگاه مهرآباد خواهد شد.

معاون وزیر خارجه ضمن عرض تسلیت ابراز همدردی صمیمانه با بازماندگان این حادثه تلخ و ناگوار، از سهل انگاری جهات ذی ربط  سعودی و عدم رعایت ایمنی حجاج انتقاد و بر مسیولیت دولت عربستان در این خصوص قویا تاکید کرد.

وی در عین حال رسیدگی به حال مصدومین را خوب توصیف کرد.

امیرعبداللهیان از تلاش های نماینده ولی فقیه در امور حج و همچنین سازمان حج و زیارت ،سفارت و سر کنسولگری در عربستان در رسیدگی فوری به این موضوع قدردانی کرد.

معاون وزیر خارجه افزود: تداوم اعزام عمره گزاران منوط بر صدور حکم و اطمینان از اجرای مجازات دو مامور خاطی فرودگاه جده و تامین کامل امنیت زوار ایرانی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار