مدیر کل کمیته امداد استان گفت: از ابتدای امسال مردم استان 100 ميليارد و 451 ميليون ريال به مددجويان کميته امداد کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ عباس اهرابی با اشاره به اینکه طرح‌های مشارکتی کمیته امداد به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در خدمت‌رسانی به جامعه هدف صورت می‌گیرد، افزود: دیگر اهداف مهم این نهاد در اجرای طرح‌های مشارکتی، توانمندسازی مددجویان در سه حوزه فکری، فرهنگی و اقتصادی است.

وی افزود:بر این اساس توافقنامه کميته امداد استان در زمينه جذب مشارکت هاي مردمي امسال به صورت 42 درصدی تحقق یافته است.

اهرابی اظهار داشت: بر اساس نیت اجرایی طرح، مبالغ مذکور در راستای حل مشکلات مختلف مددجویان از جمله بحث ازدواج، درمان، مسکن و فرهنگی هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه در اين مدت 14 ميليارد و 334 ميليون ريال هم از مراکز نيکوکاري جمع آوري شد،گفت: در حال حاضر 70 مرکز نيکوکاري در استان فعال است.

اهرابی افزود: 14 ميليارد و 834 ميليون ريال صدقه هم از بيش از 127 هزار صندوق صدقات منازل، اصناف، دانشگاه ها و مدارس طي 5 ماه گذشته جمع‌آوري شد.

وي با بيان اينکه هم اکنون بيش از 5 هزار يتيم زير پوشش اين نهاد هستند، گفت: مجموع کمک هاي مردمي در حوزه طرح ايتام هم بيش از 5 ميليارد ريال است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.