جانشین رییس پلیس راهور ناجا از کاهش 7درصدی تصادفات 5ماه گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش خبر نگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،سردار امیری که امروز برای بازدید از آخرین وضعیت ترافیکی جاده های گلستان به گرگان آمده بود گفت:هر چند این کاهش خوشایند است اما هنوز  با حد مطلوب فاصله داریم.

وی همچنین با بیان اینکه شهریور به لحاظ شلوغی جاده ها و بازگشت مسافران ماه هشدار ترافیکی است افزود:در ماه ها ی دیگر سال ،روزانه به طور متوسط 45 نفر در جاده های کشور کشته می شوند اما این رقم در شهریور ماه به 58نفر در روز افزایش می یابد.

سردار امیری گفت:مردم باید مراقب باشند در این روزهای پایان تعطیلات با حوصله و دقت بیشتری رانندگی و پلیس و مسئولان مرتبط با ترافیک جاده ای هم باید با متخلفان به شدت برخورد کنند تا افراد با سهل انگاری جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا همچنین خبر داد:در حال حاضر در ورودی و خروجی شهرهای شمالی و نیز شهرهای سیاحتی و زیارتی ترافیک پر حجم است و مردم باید با مدیریت زمان جلوی بروز حوادث را بگیرند.

سردار امیری گفت:در شهریور 93،یک هزار و 800نفر در جاده های کشور کشته و 31هزار نفر مجروح شدند بنابراین همگی باید مراقب حوادث و بار ترافیکی شهریور ماه باشیم.

وی افزود:اکنون همه امکانات بسج و پلیس راه در سراسر کشور در آماده باش کامل است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.