رئیس هیئت نجات‌‌غریق و غواصی استان قم از برنامه‌ریزی این هیئت ورزشی برای برگزاری رقابت‌های نجات‌غریق قهرمانی قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ رئیس هیئت نجات‌‌غریق و غواصی استان قم محمدعلی مرادی گفت: هیئت نجات‌غریق و غواصی استان قم برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات نجات غریق قهرمانی قم را به منظور شناخت برترین‌ها برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور انجام داده است.
 
وی با بیان اینکه این رقابت‌ها در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود، اضافه کرد: با توجه به تقویم ورزشی ارائه شده از سوی کادر اجرایی هیئت برای سال جاری، به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس یک دوره مسابقات قهرمانی نجات غریق در قم برگزار می‌شود.
 
وی افزود: این دوره از مسابقات در بخش بانوان برای روز یکشنبه بیست و نهم شهریورماه سال جاری برنامه‌ریزی شده است و رقابت شرکت‌کنندگان در استخر دخانچی مجموعه ورزشی 15 خرداد قم جنب عوارضی اتوبان قم – کاشان به انجام خواهد رسید.
 
مرادی خاطر نمشان کرد: همچنین رقابت‌های بخش آقایان نجات غریق قهرمانی استان قم به مناسبت هفته دفاع مقدس روز سه‌شنبه سی‌ویکم شهریور ماه سال جاری به میزبانی استخر حجاب مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه قم برگزار خواهد شد.
 
مرادی ابراز کرد: ما به زودی رقابت‌های نجات غریق و غواصی قهرمانی کشور را در پیش داریم، ضمن اینکه آرام آرام فصل شلوغی استخرهای استان را پشت سر می‌گذاریم و به همین خاطر برگزاری رقابت‌های استانی می‌تواند به افزایش آمادگی ناجیان غریق قم کمک بسیار زیادی کند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.