معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: با همکاری مشترکان خانگی، کشاورزی، صنعتی و اجرای طرح های ذخیره عملیاتی، سال گذشته و امسال بدون خاموشی در استان قزوین سپری شد.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛سید باقر بابایی چگینی اظهارداشت: برای استان قزوین ۷۲۰ مگاوات پیک بار تعریف شده بود که خوشبختانه هم سال گذشته و هم امسال توانستیم با همکاری مشترکان در بخش های مختلف و اعمال روش های مدیریت مصرف تابستانها و پیک بار را بدون خاموشی سپری کنیم.

وی افزود: برنامه های مختلف آموزشی، نشست های تخصصی، اجرای طرح های ذخیره عملیاتی و ۲۰ ساعته کردن چاههای آب کشاورزی، کلاس های توجیهی و همایش های فرهنگی در سال گذشته و امسال برگزار شد و با ارائه پاداش و تشویق های مالی به مشترکان کم مصرف توانستیم زمینه همکاری مردم را برای اجرای طرح های مدیریت مصرف فراهم کنیم که خوشبختانه استقبال مردم بسیار مطلوب بوده و ما را مجاب کرده تا این فعالیت های فرهنگی را تداوم بخشیم.

بابایی چگینی تصریح کرد: در حال حاضر ۵۴۰ هزار و ۷۹۷ مشترک خانگی، عمومی، کشاورزی، صنعتی، تجاری، آزاد و روشنایی داریم که بیش از ۳۹ درصد مصارف در بخش مولد صنعتی و ۳۰ درصد کشاورزی و ۱۹.۳۶ درصد خانگی است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: مدیریت ، مصرف ، برق ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.