رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در سال جاری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای کمک به احداث، مرمت و تجهیز مساجد و اجرای مباحث فرهنگی در مساجد اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حسین صلح جو افزود: با توجه به محله محور بودن اجرای برخی برنامه ها در سطح شهر، محلات کارهای فرهنگی شهرداری را با رویکرد مسجد محوری انجام می دهند و در مساجد مستقر هستند.

 وی با اشاره به احداث فرهنگسرای خانواده در جنوب شهر قزوین تصریح کرد: فرهنگسرا خانواده در جنوب شهر قزوین افتتاح می شود که دارای کتابخانه، سالن ورزشی ویژه بانوان، بزرگترین فروشگاه عفاف و حجاب در سطح شهر و مرکز مشاوره خانواده، مشاوره قبل از ازدواج و همسرداری صحیح و غیره است.

صلح جو اعلام کرد: مکان این فرهنگسرا سال گذشته در خیابان راه آهن خریداری شد و 2 میلیارد تومان برای این فرهنگسرا هزینه شد که مهمترین هدف در راه اندازی این فرهنگسرا خدمت رسانی به مردم به ویژه در حوزه فرهنگی است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین با توجه به اینکه فروشگاه بزرگ عفاف و حجاب در این فرهنگسرا دیده شده است، ترویج عفاف و حجاب نیز یکی از اهداف مهم ما در راه اندازی این فرهنگسرا است که تنوع لباس ها را در این فرهنگسرا داریم.


انتهای پیام/ی


برچسب ها: امسال ، مسجد ، اعتبار ، قزوین ، احداث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.