رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر قزوین گفت: این استان امسال نیز شاهد برپایی این نمایشگاه در مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدالسلطنه است.

برپایی نمایشگاه بهداشت و سلامت در قزوینبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سیدکاظم مجابی افزود: با توجه به اینکه نمایشگاه بهداشت و سلامت سال گذشته با استقبال خوب شهروندان همراه بود، امسال نیز برنامه‌ریزی‌ها برای برپایی نمایشگاهی توان‌مندتر از گذشته ادامه دارد تا شاهد استقبال بیش از گذشته مخاطبان از این اقدام مهم باشیم.

وی اضافه کرد: با مشخص شدن زمان دقیق این برنامه در نیمه دوم سال‌جاری، از شهروندان قزوینی برای شرکت در آن، دعوت به عمل می‌آوریم.

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر قزوین به مهم‌ترین دستاوردهای نمایشگاه 93 اشاره کرد و گفت: بخشی از این دستاوردها به توسعه ورزش همگانی در قزوین اختصاص داشت و پس از این نمایشگاه، جلسات هفتگی تحت عنوان کمیته سلامت استان قزوین را با حضور استاندار تشکیل دادیم که تا به امروز ادامه داشته است.

مجابی خاطرنشان کرد: گسترش ورزش همگانی در جامعه به خصوص در ادارات، مدارس و مساجد یکی از مهم‌ترین تاکیدات این کمیته بود که معتقدیم همانند موضوع پیاده‌روی باید در قزوین گسترش پیدا کند.

انتهای پیام/ی



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.