مدیرکل استاندارد قزوین گفت: یک مورد جعل علامت و سه محصول غذایی غیراستاندارد در ماه جاری در قزوین مورد شناسایی قرار گرفت.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ محمودرضا طاهری  افزود: بیسگوییت (پتی بور) با نام تجاری شیرین عسل تولید شرکت شیرین عسل، ماست 800 گرمی با نام راگا با 2.5 درصد چربی تولید شرکت صنایع غذایی چشمه سار آباده و ماست موسیر تک نفره با تام تجاری نگین لبن شیرکوه تولید شرکت شیرکوه لبن سه محصول غذایی غیراستاندارد شناسایی شده در بازار و فروشگاه های قزوین بودند.

وی با بیان اینکه محصولات نامبرده پس از شناسایی از سطح بازار و فروشگاه ها جمع آوری شدند، گفت: اقدامات لازم به منظور برخورد با تولیدکنندگان این محصولات در حال انجام می باشد.

این مسوول در ادامه از شناسایی یک محصول در قزوین که نشان استاندارد برروی آن جعل شده بود، خبر داد و گفت: کارشناسان اداره کل استاندارد در بازرسی های خود موفق به شناسایی قند و شکر بسته بندی شده با نام تجاری ماهدیس تولید شرکت کدبانو گستر شدند که نشان استاندارد بر روی آن جعل شده بود.

طاهری خاطرنشان کرد: هرگونه جعل علامت استاندارد برروی محصولات تولیدی جرم محسوب می شود و پیگیرد قضایی دارد.

مدیرکل استاندارد قزوین همچنین از صدور حکم 3 سال حبس تعلیقی و یکسال منع فعالیت از سوی دادگستری شهرستان بویین زهرا برای مدیرعامل شرکت تولیدی مکمل های سوختی که اقدام به جعل علامت استاندارد برروی فرآورده های روغن موتور، روغن دنده و روغن هیدرولیک کرده بود، خبر داد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.