وی افزود: برنامه های مختلف آموزشی، نشست های تخصصی، اجرای طرح های ذخیره عملیاتی و ۲۰ ساعته کردن چاههای آب کشاورزی، کلاس های توجیهی و همایش های فرهنگی در سال گذشته و امسال برگزار شد و با ارائه پاداش و تشویق های مالی به مشترکان کم مصرف توانستیم زمینه همکاری مردم را برای اجرای طرح های مدیریت مصرف فراهم کنیم که خوشبختانه استقبال مردم بسیار مطلوب بوده و ما را مجاب کرده تا این فعالیت های فرهنگی را تداوم بخشیم.
بابایی چگینی تصریح کرد: در حال حاضر ۵۴۰ هزار و ۷۹۷ مشترک خانگی، عمومی، کشاورزی، صنعتی، تجاری، آزاد و روشنایی داریم که بیش از ۳۹ درصد مصارف در بخش مولد صنعتی و ۳۰ درصد کشاورزی و ۱۹.۳۶ درصد خانگی است.
انتهای پیام/ز