عبدلکرم نعنا کار معاون بازرگانی و خدمات فرودگاهی شرکت هواپیمایی کاسپین در گفتگو با
خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص محبوس شدن یک کارگر در قسمت بار هواپیما گفت:هواپیمایی به شماره پروازی 020از مشهد به مقصد اهواز روزگذشته صورت گرفته بود که کارگری به دلیل سهل انگاری خود و سایر کارمندان شرکت فرودگاهی سامان در قسمت کارگوی هواپیما محبوس گردید.
وی در ادامه افزود: تمامی خدمات بار و دادن دستور پرواز توسط شرکت هولدینگ صورت میگیرد که در مشهد این خدمات برعهده شرکت خدمات سامان انجام میشود
نعنا کار در ادامه توضیح داد: کارگر این شرکت بعد از اتمام کارخود به دلیل سهل انگاری و بسته شدن درب توسط یکی دیگر از کارگران در قسمت کارگو جا میماند و بلافاصله تاییدیه پرواز از سوی سایر همکاران به خلبان داده میشود .
معاون بازرگانی و خدمات فرودگاهی شرکت هواپیمایی کاسپین اظهار داشت: بعد از تیکاف کردن هواپیما سایر همکاران متوجه جا ماندن این کارگر میشوند و بلافاصله به برج مراقبت اطلاع و بلافاصله هواپیما برگردانده میشود
وی یاد اور شد: شروع پرواز تا بازگشت این هواپیما 15الی 12 دقیقه زمان میبرد که در طی این مدت کارگر محبوس شده دچار کمبود اکسیژن میشود اما در حال حاضر حال او خوب است.
نعنا کار در ادامه توضیح داد: تمام خدمات بار زدن چمدان اجازه پرواز و حراست توسط هولیدینگ شرکت سامان صورت گرفته و اشتباه از ناحیه خود کارمندان این شرکت بوده است
وی خاطرنشان کرد: شرکت هواپیمایی کاسپین درخواست خسارت از این شرکت کرده که به زودی پرداخت میشود .
انتهای پیام/