معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: در راستای خدمت رسانی درمانی مطلوب‌تر به بیمه شدگان و آسان‌ سازی، ساز و کار جذب پزشکان در مراکز ملکی سازمان، امکان به کار‌گیری پزشک قراردادی در ردیف‌های بلا تصدی موجود میسر شده است.

ضریب افزایش شهر محل فعالیت پزشکان ابلاغ شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد‌علی همتی معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با اشاره به ابلاغ ضریب افزایش پرداخت برای پزشکان مناطق محروم اظهار کرد:  به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بالقوه پزشکان شاغل در هر منطقه، امکان به کار‌گیری 3 پزشک قراردادی از محل یک ردیف تشکیلاتی فراهم شده است.

وی با بیان اینکه 6849 پزشک در مراکز درمانی سازمان شاغل هستند، تصریح کرد: از این تعداد 2343 پزشک عمومی، 4143 پزشک متخصص، 456 داروساز، 505 دندانپزشک و 131 نفر دکتر علوم آزمایشگاهی هستند که در مراکز ملکی تامین اجتماعی خدمات درمانی انجام می‌دهند.

همتی با اشاره به جذب و نگهداشت پزشکان در مناطق محروم افزود: ضریب افزایش شهر محل فعالیت، به عنوان حق‌الزحمه پزشکان به منظور جذب و نگهداشت آنان ابلاغ شده است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: این اقدام و افزایش ضریب بر اساس محرومیت منطقه و مشکلات جذب نیرو، درمان و آموزش پزشکی، مصوبات دولت در خصوص مناطق محروم، آیین نامه‌ها و ضرایب وزارت بهداشت و سایر عوامل تاثیر گذار تدوین و ابلاغ شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
یعنی بقیه کارمندان که از شریف فارغ التحصیل شده و در آن شهرها خدمت میکنند چه تفتوتی با این پزشکان دارند؟ اگه هوش و سختی درس مهم بوده که مهندسا بیشتر ارجحیت دارند. چه کسی جوابگوی این تصمیمات من دراوردیست؟
آخرین اخبار