نماینده مردم ملا‌یر در مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرایی کردن این طرح در صدد هستیم، سوابق بیمه‌ای افراد در مجموعه‌‌های مختلف تجمیع شود.

یکسان‌سازی سوابق بیمه‌ای بیمه‌گذاران
احمد آریایی‌نژاد نماینده مردم ملا‌یر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: جهت حمایت از افرادی که در بعضی نهادها سابقه بیمه دارند اما سوابق بیمه‌ای آن‌ها یکسان سازی نشده است طرح نقل و انتقال حق بیمه یا بازنشستگی اجرا می‌شود.

وی گفت: افرادی که سوابق بیمه‌ای آن‌ها یکسان نیست در واقع به مدت دو سال حق بیمه پرداخت کرده‌اند و بعد از وقفه‌ای مجدد تحت حمایت بیمه دیگری قرار گرفته‌اند که سابقه دو ساله آن‌ها نادیده گرفته می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: باید سوابق گذشته افراد به بیمه جدید انتقال پیدا کند تا بتوانند از حق بازنشستگی خود بهره‌مند شوند.

آریایی‌نژاد بیان کرد: با اجرایی کردن این طرح درصدد هستیم سوابق بیمه‌ای افراد در مجموعه‌های مختلف تجمیع شود تا بعد‌از بازنشستگی تحت حمایت قرار گیرند. 

وی اضافه کرد: در طرح یکسان‌سازی سوابق بیمه‌ای اگر شخصی سابقه بیمه تامین اجتماعی داشته باشد اما بعد‌از مدتی از بیمه‌ دیگری بهره‌مند شود این دو بیمه با یکدیگر تجمیع و جزو سوابق بیمه‌ای فرد به حساب می‌آید.

آریایی‌نژاد در پایان گفت: تاکنون کلیات طرح مذکور در کمیسیون به تصویب رسیده است و اکنون اعضای کمیسیون در حال بررسی جزئیات این طرح هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جاسم داغری
۰۰:۲۳ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
باسلام،
بیمه ای که در زمان بیماری از آن استفاده نمی شود(سراب) آیا در زمان بازنشستگی قابل استفاده است؟!!!
هزار نوع بیمه و بیمه با عناوین مختلف جهت چپاول پول از مردم است. که وقتی می خواهی سوابق بگیری هیچ کدام از اینها به دیگری اعتراف نمی کند ولی وجه اشتراکشان پول گرفتن با هر بهانه ای!!!
مثلاً : بیمه تأمین اجتماعی تقریبا 100000 هزار تومان از حقوق کارمندان به صورت اجباری قبل از پرداخت حقوق کسر می کند و وقتی به بیمارستان جهت معالجه مراجعه کنی،تمام مبلغ را آزاد پرداخت می کنی!!! و می گویند که ما با بیمه قرار داد نداریم!!!
این بیمه ای که با هیچ کس قرار داد نبسته واسه چی پولش را جلو جلو نقد دریافت می کنه؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۱۵:۵۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
بدانیم بیمه درمان یک بیمه است وبیمه بازنشستکی یک بیمه دیگراست
آخرین اخبار