مسابقه قهرمانی کشوی کورسی در رده سنی نوجوانان با اعلام آمادگی 26 استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مسابقه قهرمانی کشوری کورسی در چهار مسابقه تایم تریل، 500 متر جاده، استقامت و در نهایت دو حذفی با حضور 26 استان کشور برگزار  خواهد شد این مسابقه در آذربایجان غربی شهرستان بوکان از 28 تا 30 شهریور ماه اجرا خواهد شد.
 
در این رابطه رئیس هیئت آذربایجان غربی اظهار کرد: از هر استان یک تیم با حضور 4 رکابزن شرکت می کنند.
 
محمد رضا اسدی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسابقه قهرمانی کشوری از اهمیت بسزایی برخوردار است زیرا غربالگری و استعدادیابی برای انتخاب بهترین‌ها در عرصه دوچرخه سواری محسوب می‌شود.
 
وی در خصوص نتایج استان زیر نظرش در مسابقات تصریح کرد: امید زیادی برای به ظهور رسیدن رکابزنان استان دارم اما نمی‌توان پیش بینی انجام داد و هزینه زیادی برای نتایج درخشان رکابزنان متقبل شده ایم.
 
به دنبال فعالسازی بانوان رکابزن هستیم
 
اسدی در ادامه بیان کرد:رکابزنان رشته کوهستان در استان آذربایجان غربی بسیار فعال‌اند اما بانوان در کل رشته‌های دوچرخه سواری استان ضعیف هستند و باید تلاش بیشتری برای به ظهور رسیدن آنها انجام داد.
 
استعدادیابی را برای بهره‌وری بیشتری اجرا می کنیم
 
وی یادآور شد: با وزارت آموزش و پرورش برای استعدادیابی در دو بخش بانوان و آقایان تفاهم نامه‌ای منعقد کردیم تا برترین های این رشته شناسایی شوند.
 
اسدی در خصوص کمبودهایی که برای پرورش این رشته با آن مواجه هستند،‌تاکید کرد: از نظر مالی همیشه کمبود وجود دارد اما از لحاظ امکانات امیدوارم که دوچرخه در اختیارمان قرار دهند تا بهره‌وری بیشتر داشته باشیم هر چند که مسئولین دلسوزانه کارها را پیگیری می کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار