رئیس سازمان لیگ فدراسیون:

دوچرخه سواری رکوردار برگزاری مسابقات در بین فدراسیونها است

رئیس سازمان لیگ گفت: با برگزاری 78 روز مسابقه در هشت ماهه نخست سال 91 دوچرخه سواری به عنوان رکوردار برگزاری مسابقات داخلی در بین فدراسیون ها شناخته شده است.


محمود وفایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در سال 1391 و بر اساس تقویم ورزشی رقابتهای داخلی دوچرخه سواری در چهار بخش لیگ، قهرمانی کشور، تورهای بین المللی و جایزه بزرگ برگزار شد.

وی در ادامه افزود: در بخش مسابقات کورسی مراحل متعدد رقابتهای این رشته ورزشی در مواد پیست و جاده و به میزبانی هیئت های مختلف دوچرخه سواری سطح کشور برگزار شد.

رئیس سازمان لیگ تصریح کرد: بر این اساس رقابتهای لیگ در مواد پیست در 3 مرحله و در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که ؟ این رقابتها تیم های ( پیشگامان کویر یزد با 3648 امتیاز، دانشگاه آزاد با 3277 امتیاز و پتروشیمی تبریز با 3198 امتیاز) به ترتیب رده های نخست جدول رده بندی تیم های مجموع 3 مرحله این رقابتها را به خود اختصاص دادند.

در ادامه آورد: در رقابتهای لیگ برتر سال (1391 ) در مدار جاده نیز شاهد رقابت رکابزنان در 3 مرحله بودیم که مرحله نخست آن رقابتها به میزبانی استان یزد و مراحل دوم و سوم به میزبانی جزیره کیش برگزار شد که در پایان این مسابقات نیز تیم های دانشگاه آزاد با 85 امتیاز، پیکان تهران با 683 امتیاز و مس کرمان با 620 امتیاز) به ترتیب در مقامهای نخست جدول رده بندی این مسابقات قرار گرفتند.

محمود وفایی در خصوص برگزاری مسابقات جوانان خاطر نشان کرد: طبق ؟ فدراسیون در سال (1391)، مسابقات لیگ دوچرخه سواری جوانان نیز به صورت ؟ در مواد پیست و جاده برگزار شد که در مواد پیست رکابزنان در 3 مرحله و در پیست مجموعه ورزشی آزادی با یکدیگر به رقابت پرداختند که پایان، تیم های ( کاشی پرسپولیس یزد با 71/4 امتیاز، تیم ترافیک تهران با 3103 امتیاز و تیم پتروشیمی تبریز با 2961 امتیاز) به ترتیب مقامهای نخست جدول را از آن خود کردند و در رقابتهای لیگ جوانان در مدار جاده ارسال ( 1391) گفت: این رقابتها در ماده جاده در 2 مرحله به میزبانی استانهای یزد در استان برگزار شد که در پایان این مسابقات نیز کاپ قهرمانی مجموع 2 مرحله رقابتهای لیگ جوانان در مواد جاده به ترتیب به تیم های ( کاشی پرسپولیس یزد با 623 امتیاز، پتروشیمی تبریز با 427 امتیاز هیئت بروجرد با 389 امتیاز) تعلق گرفت.

وی درباره رقابتهای دست یک دوچرخه سواران در مواد جاده افزود: رقابتهای لیگ دسته یک ؟ در 2 مرحله به میزبانی تهران و منطقه آزاد و تجاری ؟ برگزار شد و رکابزنان به رقابت پرداختند که در پایان تیم های (آذر میشومرند با 489 امتیاز، کارسازان آینده با 436 امتیاز و پدافند هوایی با 353 امتیاز) به ترتیب سکوهای نخست جدول رده بندی مجموع را در 2 مرحله از این رقابتها به خود اختصاص دادند.

محمود وفایی رئیس سازمان لیگ در خصوص برگزاری رقابتهای سال 1391 در بخش بانوان گفت: در این بخش رقابتهای لیگ دوچرخه سواری در مواد پیست و جاده به صورت همزمان و در 2 مرحله و در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی و در 2 رده سنی جوانان و بزرگ سالان برگزار شد.

وی گفت: پس از اتمام این رقابتها و با اعلام جدول رده بندی مجموع 2 مرحله رقابتهای لیگ بانوان، در رده سنی جوانان تیم های ( ؟ تبریز با 2182 امتیاز، پاسارگاد تهران با 1855 امتیاز و همدان با 1823
برچسب ها: دوچرخه ، ایران ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار