مسابقه رکابزنی کورسی استان گلستان به مناسبت هفته دولت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسابقه کورسی را در سطح استانی 6 شهریورماه با حضور 20 رکابزن از ورزشکاران این رشته اجرا خواهیم کرد.

*** استعدادیابی را از میان 50 نفر آغاز می‌کنیم

مجتبی زنگی رئیس هیئت استان گلستان دوچرخه‌سواری در این خصوص گفت: همچنین برای طرح استعدادیابی که از برنامه‌های آتی استان گلستان است از بچه‌های زیر 18 سال به مدت 20 تا 27 شهریورماه رکابزن انتخاب می‌کنیم و با دوچرخه کوهستان آموزش‌های لازمه را می‌بینند تا براساس علاقمندی خود، رشته مورد نظرشان را برگزینند.

زنگی در ادامه اظهار داشت: در این استعدادیابی حداقل 50 نفر از آقایان و خانم‌ها را انتخاب خواهیم کرد و هدفمان انتخاب بهترین‌ها است که به این ترتیب در اردوها نفرات ریزش می‌کنند.

وی در خصوص پیستی برای تمرین رکابزنان تصریح کرد: در کل کشور شاید 5 پیست استاندارد وجود داشته باشد و بقیه ورزشکاران در مکان‌های عمومی تمرینات خو را انجام می‌دهند، از طرفی با توجه به اینکه در حال استعدادیابی هستیم خانواده رکابزنان انتظار دارند که حداقل بچه‌هایشان در یک محیط امن تمرین کنند، اما از این موضوع محروم هستیم.

رئیس هیئت استان گلستان دوچرخه‌سواری در خصوص برپایی پیست در استان، تاکید کرد: مذاکراتی صورت گرفته است، اما مراتب اداری دارد و با توجه به بودجه‌ای که وزارتخانه برای آن در نظر گرفتته است، باید موضوع را پیگیری کرد.

زنگی در ادامه اظهار داشت: در رشته دانهیل و در رده سنی مقام سوم را داشتیم، اما چون اسپانسر نداریم، تامین هزینه‌ها مشکل است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار