در 4 حادثه جاده ای عصر جمعه شهرستان های شاهرود و میامی هم 18 نفر زخمی شده بودند.

سه تصادف در جاده میامی-شاهرود 9 زخمی بر جاگذاشتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نادر سلمانپور معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: در سه حادثه جاده ای عصر شنبه در محور میامی به شاهرود 9 نفر زخمی شدند. 
  
سلمانپور ادامه داد: نخستین حادثه حدود ساعت 15 و36 دقیقه با واژگونی یک خودروی پراید در 10 کیلومتری پایگاه امداد جاده ای اورژانس فراش آباد به سمت شاهرود اتفاق افتاد.

وی تصریح کرد: پنج نفر زخمی این واژگونی با آمبولانس اورژانس 115 شاهرود به بیمارستان امام حسین(ع) این شهر منتقل شدند.

سلمانپور ادامه داد: حادثه دوم در ساعت 16 و 25 دقیقه رخ داد که در آن یک دستگاه خودروی سمند در 20کیلومتری میامی به سمت شاهرود واژگون شد. وی افزود: در این حادثه هم سه نفر زخمی شدند که با حضور به موقع ماموران اورژانس زخمی ها برای درمان به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود انتقال یافتند.

وی همچنین از بروز یک حادثه رانندگی در ساعت 18و 35 دقیقه در 10 کیلومتری پایگاه امداد جاده ای اورژانس فراش آباد به شاهرود خبر داد و اضافه کرد: در این حادثه یک خودروی پژو پارس واژگون شده و یک نفر از سرنشین های آن زخمی شد.

سلمانپور در پایان گفت: مجروحان این حوادث با آمبولانس های اورژانس 115 شاهرود به بیمارستان امام حسین(ع) این شهر انتقال داده شدند و تحت درمان قرار دارند.  

انتهای پیام/ح
برچسب ها: حادثه ، تصادف ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.