زوج جوان که بر سر کاشتن مو با هم درگیر شده بودند، راهی دادگاه خانواده شدند و درخواست طلاق دادند.

جنجال های زوج جوان بر سر کاشتن مو
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،چندی پیش زوج جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق دادند. مرد جوان در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم خیلی خودخواه است. او همه چیز را فقط برای خودش می خواهد و تصور می کند که تنها خودش حق دارد هرکاری خواست انجام دهد. اما وقتی به من که می رسد شروع به لجبازی می کند و می خواهد خودش تصمیم گیری کند.

وی ادامه داد: آقای قاضی همسرم چند وقت پیش بینی اش را عمل کرد. حتی چشمانش را نیز عمل کرد تا دیگر عینک نزند. او همیشه هرکاری دلش خواسته انجام داده و حتی هرچیزی که خودش دوست داشته خریده است. ولی من حق ندارم حتی لباس های تن خودم را خودم بخرم. او می گوید باید طبق نظر او خرید کنم و بدون تاییدش هیچ کاری نکنم. حالا هم که دوست دارم بروم و مو بکارم همسرم به شدت مخالفت می کند و می گوید حق ندارم اینکار را انجام دهم. من همیشه عاشق این بودم که روزی مو بکارم و حالا هم می خواهم این آرزویم برآورده شود. ولی الان چند ماه است که سر این موضوع با هم دعوا داریم و همسرم اصلا کوتاه نمی آید. برای همین تصمیم گرفتیم از هم جدا شویم. این زن خیلی خودخواه است و نمی شود در کنار او خوشبخت شد.

زن جوان نیز به قاضی گفت: آقای قاضی من فقط خیر و صلاح شوهرم را می خواهم و دوست ندارم کلی پول عمل و جراحی بدهد و آخرش هم هیچ اتفاق خاصی نیفتد. اما شوهرم لج کرده و به خاطر موضوع به این سادگی زندگی را برای هردویمان جهنم کرده است. برای همین من هم درخواست جدایی دارم.

بعد از صحبت های این زن و شوهر قاضی دلیل آنها برای جدایی را کافی ندانست و هردویشان را برای حل شدن مشکلشان به مشاوره خانواده فرستاد.‎

انتهای پیام/
برچسب ها: دادگاه ، خانواده ، طلاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۷:۴۹ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
خانومه خیلی خودخواهه کاملا کنترل شوهرش دستشه
بیچاره لباس که حق نداره انتخاب کنه
مو هم که حق نداره بکاره مبادا خوش تیپ بشه خانم حسودیش بشه!
-
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
خدایا ما رو ببخش واسه تمام ناشکریهامون. جسمی که بهمون دادی رو نمیپسندیم میریم روش انواع و اقسام جراحی ها رو انجام میدیم تا به کجا برسیم اول و آخرش که میخوایم تو یه وجب خاک بخوابیم .من میخوام همانطوری که خدای مهربان منو آفریده باشم.هر چند که در نظر دیگران زیبا نباشم مهم اینه که خدای عزیز اینطوری دوستم داشته که آفیریده و به آفرینش خدایم افتخار میکنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
خوب کاشت مو شاید برای بعضی ها از عمل بینی واجبت تر باشد ،واقعا دعواهای بعضیها خیلی عجیبه
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۸:۵۵ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
وقتي گذاشيتي دماغشو عمل كنه و خيلي كارهاي ديگه بايد فكر الان ميكردي . شاخش كردي حالا هم بايد تحمل كني خيلي راحت ميره دوست پسر پيدا ميكنه به ريش تو هم ميخنده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
او.نوقت خیر و صلاح خودتو میخواستی رفتی جراحی بینی و گونه پلک و چشم و ...
آخرین اخبار