مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نسبت به عواقب خطرناک عرضه محصولات نوشت افزار با تصاویر قهرمانان غربی در استان هشدار داد.

هشدار به عرضه نوشت افزار با تصاویرغربیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ جعفر پاشایی در آستانه بازگشایی مدارس با اعلام تشدید نظارت ها بر عرضه دفتر و قلم در فروشگاهها از خانواده ها نیز خواست در تهیه نوشت افزار برای فرزندان خود از خرید کالاهای آموزشی که نمادهای غربی بر روی آنها طراحی شده خودداری کنند تا در طول سالهای تحصیلی از بروز مشکلات فرهنگی فرزندان جلوگیری شود.

وی با انتقاد از ترویج عرضه نوشت افزار با برندهای غربی و نمادهای هنری برخی کشورهای همسایه در فروشگاههای آذربایجان شرقی از همه نهادها سازمانها و ادارات دعوت کرد برای مقابله با حجمه های فرهنگی غرب آموزش و پرورش را یاری کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همچنین با اشاره به نام نویسی 650هزار دانش آموز در 8هزار 500 مدرسه افزود :آموزش و پرورش اذربایجان شرقی در استانه بازگشایی مدارس کار بازرسی و نظارت بر عرضه نوشت افزار را در قالب کمیته های مختلف اجرا می کند که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بخشی از این کمیته را تشکیل می دهد و با ارائه طرحهای مختلف برای جلوگیری از رخنه فرهنگی بیگانه درتولید دفتر و قلم با برندها وتصاویر ایرانی فعالیت می کنند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۶:۴۵ ۲۱ شهريور ۱۳۹۴
هم وطنان عزیز لطفا از لوازم تحریر و نوشت افزارهایی که تصاویر غربی دارند نخرید ما تو این مملکت اینقدر قهرمان و اسطوره و دلاور داریم که بخواهیم به بچه هامون و آینده نشون بدیم تا بدونن این کشور به دست چه عزیزانی داره حفظ و مراقبت میشه.درود بر ایران و ایرانی