21 حادثه در محورهای مواصلاتی سبزوار به وقوع پیوست

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار از وقوع 21 مورد حادثه از ابتدای شهریور ماه تاکنون در محورهای مواصلاتی سبزوار خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا شهرآبادی با اشاره وقوع 21 مورد حادثه از ابتدای شهریور ماه تاکنون در این شهرستان اظهار کرد: اکثر این حوادث در محور سبزوار و شاهرود رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع این حوادث دو نفر جان خود را از دست داده‌اند، تصریح کرد: این حوادث منجر به مجروح شدن 59 نفر شد.

شهرآبادی با بیان اینکه با نزدیک شدن روزهای پایانی شهریور ماه شاهد افزایش میزان ترددها در محورهای مواصلاتی سبزوار هستیم، گفت: با توجه به این مسئله تیم‌های امداد و نجات در سطوح محورهای مواصلاتی این شهرستان به حالت آماده‌باش کامل در آمده‌اند.

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار با بیان اینکه سه دستگاه آمبولانس، دو دستگاه خودروی نجات و دو دستگاه خودوری کمک‌دار عملیاتی برای ارائه خدمات در محل جمعیت و پایگاه‌های جاده‌ای مستقر شده‌اند، یادآور شد: مهم‌ترین حادثه‌ای که در سطح محورها رخ می‌دهد واژگونی بوده که علت اصلی آن بی‌احتیاطی و خواب‌آلودگی است.

وی با اشاره به کشته شدن یک نفر بر اثر برخورد خودوری سواری در محور سبزوار به شاهرود گفت: این عابر پیاده در محل پمپ بنزین کاهک در حال عبور بوده که متاسفانه بر اثر برخورد خودروی سواری جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.