مدیرکل آموزش و پرورش استان از برگزاری همایشی با موضوع سوادآموزی وباهدف جلب مشارکت دهیاران خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، رشید قربانی در نشست یک روزه مسئولین سواد آموزی شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان از سوادآموزی به عنوان یکی از برنامه‌های اولویت‌دار آموزش و پرورش استان نام برد و گفت: مدیران مدارس نقش مهم و اساسی در ریشه کنی بی سوادی و تحقق اهداف نهضت سواد آموزی دارند. 

وی با اشاره به اهمیت سواد آموزی از آن به عنوان موضوع ملی و نیاز همگانی نام برد و افزود: با توجه به اهمیت این موضوع، همواره مقام معظم رهبری، ‌ریاست جمهور و وزیر آموزش و پرورش بر پیگیری این مهم و ریشه کنی بی سوادی تاکید کرده‌اند.

قربانی با بیان اینکه شناسایی و جذب افراد بی سواد از دغدغه‌های آموزش و پرورش در حوزه سواد آموزی است، بیان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی درست و به موقع دست‌اندرکاران سوادآموزی، شاهد ریشه کنی بی سوادی در استان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین از برگزاری همایشی با موضوع سوادآموزی و بهره گیری از همکاری و همراهی دهیاران استان خبر داد و گفت: این همایش مهر ماه 94 در دو قطب به منظور جلب مشارکت دهیاران در راستای ریشه کنی بی‌سوادی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به نقش حساس مسئولین و دست اندرکاران سوادآموزی استان در پیگیری طرح‌ها و برنامه‌های این حوزه و تامین اعتبار اجرای طرح‌های سوادآموزی، خواستار پیگیری دقیق برنامه‌ها برابر زمانبندی و عملیاتی کردن شتاب بخشی سوادآموزی در استان شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.