کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران معتقد است این تیم فرصت هیچ اشتباهی در جام ملت‌های آسیا ندارد.

صمد  نیکخواه بهرامی در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: متاسفانه به دلیل مصدومیت موفق نشدم در ویلیام جونز تیم ملی را همراهی کنم. خوشبختانه بچه‌ها با بازی خوبشان و با روحیه بالا قهرمان شدند. سعی می‌کنم حالا به تیم ملی کمک کنم و روند رو به رشد داشته باشم.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال درباره رقبای ایران در جام ملت‌های آ‌سیا توضیح داد: حریفان سرسختی داریم وباید بجنگیم. باید بازی‌ها را سفت بگیریم و بجنگیم. جای هیچ اشتباهی نداریم. تیم‌هایی مانند فیلیپین، چین و تا حدی لبنان هستند. ژاپن و کره جنوبی هم با مهره‌های خوبی که دارند به سبک خاص خودشان بازی می‌کنند. بچه‌های ما هم توان تیمی بالایی دارند. امیدوارم اتفاق خاصی برای تیم ملی نیفتد و بتوانیم مثل ویلیام جونز نمایش مقتدرانه‌ای داشته باشیم.

نیکخواه بهرامی درباره مصدومیت‌اش توضیح داد: مصدومیت من تا حدود زیادی برطرف شده است. امیدوارم اتفاق خاصی نیفتد و در پایان تمرینات همراه تیم ملی به چین بروم .

وی در پاسخ به این پرسش که چرا تیم ایران پرتاب‌های آزاد متعددی را در ویلیام جونز هدر داد؟ اظهار کرد: این اتفاق‌ها طبیعی است. برخی‌ یا اطلاعات کافی ندارند یا می‌خواهند این موضوع را آگران‌دیسمان کنند. این موضوع در تیم‌های بزرگ هم دیده می‌شود. شرایط متفاوت است و ممکن است این روی عملکردشان تاثیر بگذارد. البته این ضعف را تا حدودی قبول دارم اما نباید با بزرگنمایی آن، روحیه تیم ملی را تخریب کنیم.

بازیکن پست 3 تیم ملی بسکتبال، همچنین در پاسخ به این پرسش که چه تیمی قهرمان جام ملت‌های آسیا می‌شود؟ تصریح کرد: به یقین تیم ایران فاتح این رقابت‌هاست و سهمیه المپیک از  چین برای بسکتبال ایران به ارمغان می‌آوریم.
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار