بازیکن پست 3 تیم ملی بسکتبال معتقد است حضور بازیکنان تبعه آمریکا در رقیبان آسیایی مشکلی برای ایر ان در چین ایجاد نمی‌کند.

 محمد جمشیدی در گفت‌وگو باخبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: حضور در ویلیام جونز موقعیت خوبی برای بسکتبال ایران بود. بازی‌های خوبی در این رقابت‌ها به نمایش گذاشتیم و بیش از هرچیز هماهنگ شدیم. البته تا شروع جام ملت‌های آسیا نیاز به هارمونی بیشتری داریم.

وی درباره رقبای ایران گفت: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود و جواز حضور در المپیک را به دست بیاورد، نباید فکر کند تیم‌های دیگر با چه بازیکنانی به جام ملت‌های می‌آیند. حتی اگر تیم‌هایی مانند فیلیپین از بازیکنان آمریکایی سود ببرد، به تنهایی نمی‌تواند ضامن موفقیت‌ این تیم‌ها شود. هر تیم و هر بازی برنامه خاصی دارد و به نظر من جای نگرانی در این زمینه نیست.

بازیکن پست 3 تیم ملی بسکتبال درباره ضعف ایران در پرتاب‌های آزاد، توضیح داد: این ضعف را 100 درصد قبول دارم. این یکی از نقاط ضعف ماست. این نخستین رویارویی ایران با حریفان مستقیم‌اش در راه کسب سهمیه المپیک بود و طبیعی است استرس زیادی داشته باشیم. همانطور که دیدید در تمرین امروز هم کادر فنی تاکید زیادی روی پرتاب‌های آزاد داشت.

جمشیدی در پاسخ به این پرسش که چه تیمی بخت نخست قهرمانی در آسیاست؟ گفت: شک ندارم ایران بازهم قهرمان آسیا می‌شود و به این ترتیب رویای حضور در المپیک ریو را محقق می‌کنیم.
انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار