بازیگران و عوامل این نمایش به سبب سخت بودن شیوه اجرایی ، همه گی حرفه ای انتخاب شده اند و در کار خود خبره هستند و این مسائله کارکردن را لذت بخش تر می کند.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایش خانه متروک به نویسندگی و کارگردانی علی مست علی از 12 ام شهریور در تماشاخانه فنی زاده به روی صحنه است . به همین بهانه با پوریا عبدی یکی ازبازیگران این نماش گفتگویی را ترتیب دادیم .

عبدی در خصوص داستان نمایش گفت نمایش روایتگر سرگذشت خانواده ای است که در جریان کودتای 28 مرداد و اتفاقات متاثر از آن دچار مصائبی می شوند . به همین جهت نمایش در زمان گذشته رخ می دهد و از گریم و طراحی لباس خاصی برخوردار است .

وی در باره ی نقشی که ایفاگر آن است توضیح داد؛ اسحاق ادیب پرور نماینده ی راست گرای مجلس آن زمان است ، که قرار است به تازگی ازدواج کند اما این امر تحت الشعاع حوادثی قرار می گیرد.

پوریا عبدی به شیوه ی اجرایی نیز اینگونه اشاره کرد که نمایش خانه متروک به دلیل روایی بودن داستانش از فاصله گذاری بهره برده و در پاره ای از صحنه ها یکی از بازیگران به صورت مستقیم با مخاطب سخن می گوید . و تماشاگر داستان را از دریچه ی نگاه وی تماشا می کند.

عبدی در پایان گفت: بازیگران و عوامل این نمایش به سبب سخت بودن شیوه اجرایی ، همه گی حرفه ای انتخاب شده اند و در کار خود خبره هستند و این مسائله کارکردن را لذت بخش تر می کند.

نمایش خانه متروک به نویسندگی و کارگردانی علی مست علی از 12 تا 31 شهریور در تماشاخانه فنی زاده واقع در خیابان نجات اللهی ، کوچه مراغه به روی صحنه است .


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.