سرپرست تیم هندبال هلدینگ خلیج فارس بهبهان با تمجید از بازی پاس همدان اظهار کرد تمرینات تیم‌اش از 10 روز پیش آغاز شده است.

 جمشید خودسوز پس از پیروزی 31 بر 30 تیم هلدینگ خلیج فارس برابر پاس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با توجه به دیدار ما در هفته نخست، بازی خوبی ارائه کردیم. قضاوت دیدار مشکلی نداشت و از میزبانی همدا نی‌ها هم راضی بودم. نیمه نخست دقایقی از بازی به دلیل خیس شدن زمین، که آن هم به با اشتباه سهوی بازیکنان ما روی داد، متوقف شد.

وی با تاکید بر اینکه بازی دو تیم پایاپایی به معرض نمایش گذاشتند، توضیح داد: این دو تیم تنها دو هفته است که تشکیل شده‌اند. ما نتوانستیم بازیکنی بگیریم  و از نوجوانان و جوانانمان بهره بردیم. هرچند آن‌ها بازیکنان جوانی هستند اما تجربه کشوری دارند. ما تنها 10 روز تمرین کرده بودیم.

خودسوز با تمجید از عملکرد بازیکنانش، افزود: در این بازی، بازیکنان ما نمایش قابل قبولی داشتند. دروازه‎بان ما روز خوبی را پشت سر گذاشت و مدافعان هلدینگ هم نمره قبولی گرفتند. ضمن این که باید بگویم پاس هم بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت. ما در طول بازی به اختلاف 5 تا 7 گل هم رسیدیم. تیم همدان هم مثل ما تازه تشکیل شده است اما آن‌ها تا ثانیه آخر جنگیدند و در نهایت ما با یک گل به برتری رسیدیم. از اینکه مشکلی در این بازی به وجود نیامد خوشحالم و بازهم از همدانی‌ها به دلیل میزبانی خوبشان تشکر می‌کنم.

در ادامه هفته نخست لیگ برتر هندبال این نتایج به دست آمد:

مس کرمان 26 – فولاد اصفهان 24

شهرداری تبریز 29- شهرداری کاشان 25

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار