داور بین‌المللی هندبال کشورمان از قضاوت کوبل داوری ایران در مرحله نهایی جام باشگاه‌های جهان خبر داد.

مجید کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های جهان از 16 شهریور در دوحه آغاز شده است که 5 کوبل داوری ممتاز فدراسیون جهانی از اسلونی، روسیه، ایران، مصر و رومانی در این دیدارها قضاوت می‌کنند.

وی افزود: من و سعید موسویان برای سومین بار در این رقابت‌ها قضاوت می‌کنیم. نخستین بار سال 2007 که دومین دوره مسابقات بود شرکت کردیم و سال‌های 2009 و 2011 هم برای قضاوت در این مسابقات دعوت شدیم.

کلاهدوزان با بیان اینکه میزبان این دوره از بازی‌ها سالن 24 هزاری نفری الهل دوحه قطر است، اضافه کرد: این سالن یکی از بی‌نظیرترین سالن‌های هندبال جهان است. این رقابت‌ها با حضور قهرمانان قاره‎‌‌ها، غیر از آسیا برگزار می‌شود که 8 تیم از مجارستان، آلمان، اسپانیا، قطر، برزیل، تونس، استرالیا و مصر در این رقابت‌ها حضور دارند.

داور بین‌المللی هندبال کشورمان ادامه داد: ما شب نخست دیدار افتتاحیه این رقابت‌ها را که بین قطر و سیدنی استرالیا برگزار شد، قضاوت کردیم که نماینده استرالیا با حساب 21 بر 20 موفق شد السد قطر را در حضور 4 هزار تماشاچی شکست دهد. پس از آن قضاوت دیدار تیم‌های تونس و الاهلی مصر را هم برعهده داشتیم که آن دیدار هم با نتیجه 20 بر 17 به سود الاهلی به پایان رسید.

دیدار فینال این رقابت‌ها بین آلمان و مجارستان برگزار خواهد شد و در رده‌بندی هم بارسلونای اسپانیا به مصاف سیدنی استرالیا می‌رود. کوبل داوری ایران متشکل از کلاهدوزان و موسویان، یکی از این دو دیدار را قضاوت خواهد کرد. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار