سرمربی تیم هندبال هلدینگ خلیج فارس علت انحلال تیمش را دسترسی نداشتن به منابع و حمایت مالی اعلام کرد.

بی پولی تیم ما را منحل کردجمشید خود سوز سرمربی تیم هندبال هلدینگ خلیج فارس در خصوص انصراف این تیم را لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: به دلیل مشکلات عدیده‌ای که از ابتدای لیگ برتر امسال در تیم ما وجود داشت و عدم همکاری مسئولین به تعهدات خود علی رغم میل باطنی مجبور به انصراف از لیگ برتر شدیم.

وی در ادامه افزود: نماینده شهر بهبهان قول همکاری و مساعدت به تیم هلدینگ خلیج فارس داده بود و به تعهدات خود نیز عمل کرد، متاسفانه مسئول تربیت بدنی از انجام آن سرباز زد و تیم را حمایت نکرد.

خود سوز خاطر نشان کرد: به بازیکنان تیم هلدینگ نیز تاکنون هیچ پولی اختصاص داده نشده و از ابتدای لیگ برتر به طور رایگان بازی کرده‌اند.

وجود کدورت‌ها، نداشتن حامی مالی و زیر بار نرفتن عده‌ای از مسئولین منجربه عدم ادامه تیم  هلدینگ از لیگ برتر شد و با عملی نشدن قولها و قرار دادها و عدم حمایت هیئت هندبال به ناچار این تیم منحل شد.

سرمربی تیم هلدینگ در پایان خاطر نشان کرد: این مسئله را ما تلفنی به فدراسیون اعلام کرده و انصراف دادیم چرا که دیگر قادر به پرداخت هزینه جابجایی و اسکان در شهرها نیز نبودیم، امیدوارم در آینده و برای تیم‌های دیگر لیگ برتر هندبال ازاین اتفاق‌ها نیفتد و آن‌ها بدون اینگونه مشکلات در مسابقات لیگ برتر هندبال حضور داشته باشند و ناچار به انصراف نشوند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

برچسب ها: توپ ، تور ، هندبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار