توضیحات دبیر فدراسیون هندبال درباره انصراف هلدینگ خلیج فارس

دبیر فدراسیون هندبال از غیبت تیم هندبال هلدینگ خلیج فارس بهبهان در دیدارهای این هفته لیگ برتر هندبال خبر دا د.

فرامرز می‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: تیم هندبال هلدینگ خلیج فارس بهبهان مشکلات عدیده‌ای داشت. در دیدار هفته گذشته این تیم هم که باید به اصفهان می‌رفت کوشیدیم شرایط سفر این تیم را مهیا کنیم. سعی کردم با نماینده محترم مردم بهبهان در مجلس تماس بگیرم اما موفق به این کار نشدم و با رئیس تربیت بدنی بهبهان صحبت کردم. 

وی ادامه داد: بازیکنان هلدینگ چیز زیادی نمی‌خواهند. آن‌ها تنها می‌خواهند قراردادشان امضاء شود. حتی تلویحاً اذعان کرده‌اند اگر باشگاه هلدینگ مبلغی هم به آن‌ها واگذار نکرد، پولی از این تیم نخواهند گرفت. 

می‌آبادی در پاسخ به این پرسش که آیا هلدینگ منحل شده است؟ توضیح داد: ظاهراً مشکلات به این تیم اجازه ادامه حضور در لیگ برتر را نمی‌دهد و شاید هلدینگ نتواند لیگ برتر را همراهی کند. آن‌ها بازی نخست لیگ برتر را هم با وساطت فدراسیون برگزار کردند.

دبیر فدراسیون هندبال با اشاره به اوضاع نابسامان وضعیت مالی باشگاه‌های هندبال، ادامه داد: متاسفانه حق و حقوق برخی بازیکنان لیگ برتر پرداخت نشده است. می‌خواستیم ارتباطی برقرار کنیم و با تربیت بدنی اداره استان خوزستان هم صحبت کردم اما انگار این موضوع برای آن‌ها هم مهم نبود. پس از سال‌ها که خوزستان و بهبهان در لیگ برتر هندبال صاحب نماینده شدند و کارهای پایه را هم به خوبی انجام می‌دهند، حیف است جوانان این شهر فرصت حضور در لیگ برتر را نداشته باشند. 

وی اضافه کرد: بهبهانی‌ها هنوز نامه رسمی به من نداده‌اند اما فکر نمی‌کنم این هفته هم هلدینگ در لیگ بازی کند. خوشبختانه تیم‌های دیگر لیگ چنین مشکلاتی ندارند اما در لیگ بانوان یک بار این اتفاق افتاد و تیم قم به دلیل مشکلات مالی کنار کشید. 

به گفته می‌آبادی هفته‌های سوم و چهارم دور برگشت لیگ برتر هندبال طبق برنامه برگزار می‌شود و ادامه لیگ برتر در بازگشت تیم ملی از رقابت‌های قهرمانی هندبال جام ملت‌های آسیا از سر گرفته می‌شود و پس از هماهنگی با سرمربی تیم ملی هندبال تا قبل از پایان سال جاری، مرحله دوم لیگ برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار