معادله دو مجهولی فدراسیون هندبال

مهدوی: لیگ برتر با x + 11 تیم آغاز می‌شود!

رئیس فدراسیون هندبال اظهار کرد لیگ برتر امسال با حضور 11 تیم به اضافه یک تیم دیگر برگزار می‌شود.

سیدابوالحسن مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: برنامه‌های لیگ را به تیم‌های هندبال ثامن الحجج مشهد و سبزوار اعلام کردیم. آن‌ها جوابی به ما ندادند و ما این‌‍را به منزله انصراف‌شان از لیگ دانستیم. 

وی در پاسخ به این پرسش که دلیل کناره‌گیری این دو تیم چیست؟ گفت: من به عنوان رئیس فدراسیون هندبال دلیل خاصی ندیدم اما مسئولان این دو باشگاه اظهار کردند مشکلات مالی و معضلات خاصی دارند و می‌خواهند پس از این در زیربنای هندبال کشور فعالیت کنند و هزینه‌های خود را به تیم‌های نوجوانان و جوانان متمرکز کنند. 

مهدوی با بیان این‌که ایده سبزواری‌ها و مشهدی‌ها، بسیار خوب است ادامه داد: این دو شهر دو قطب هندبال بودند و جای تاسف است که در لیگ حضور ندارند. از نظر من دلیل خاصی برای غیبت آن‌ها نیست. حیف است این دو تیم در لیگ هندبال ما حضور نداشته باشند. البته همین که آن‌ها در سنین پایه سرمایه‌گذاری می‌کنند هم ارزشمند است و به رشد هندبال کشور کمک می‌کند. 

وی درباره برگزاری لیگ برتر هندبال گفت: این رقابت‌ها با حضور 11 تیم به اضافه x برگزار می‌شود. تکلیف تیم دوازدهم هم فردا مشخص می‌شود و شاید یکی از تیم‌های ثامن‌الحجج مشهد یا سبزوار به فهرست ما اضافه شوند. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار