رئیس سازمان تیم‌های ملی هندبال از برپایی اردوی دوهفته‌ای ملی‌پوشان در کرواسی خبر داد.


فرامرز خالقی در گفتوگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: نخستین اردوی تیم ملی هندبال در مشهد و در قالب دو گروه 24 نفره برگزار شد. گروه اول بازیکنان ملی‌پوش بودند و گروه دوم را بازیکنان غیر ملی‌پوش تشکیل می‌دادند. 

وی ادامه داد:  28 نفر از دل این اردو با نظر اسماعیلاجیچ و دستیارانش انتخاب شدند و مجدداً در اردوی دوم  در تهران 22 نفر برای اردوی سوم در اسلونی برگزیده شدند. البته روادید 3 بازیکن به دلیل برخی مشکلات صادر نشد و تیم ملی بدون آن‌ها به اسلوونی رفتند. ضمن این‌که موسوی باید از رومانی به ما اضافه می‌شد اما باشگاه وی مخالفت کرد و به این ترتیب ما با 17 بازیکن اردوی خودرا آغاز کردیم. 

رئیس سازمان تیم‌های ملی با اشاره به حضور برادران استکی در تیم‌های اروپایی افزود: سجاد استکی در نخستین روز اردوی اسلوونی، این اردو را برای حضور در دیدارهای تیم اشتوتگارت آلمان ترک کرد و الله کرم، برادر وی هم در آخرین روز به  برای همراهی مون‌پلیه به فرانسه رفت. 

خالقی با بیان این که به بازی 4 بازیکن‌مان در لیگ‌های معتبر خارجی برای ما افتخار است، توضیح داد: این بازیکنان می‌توانند در بازی‌های رسمی تیم ملی را همراهی کنند اما متاسفانه در اردوهای تیم ملی و بازی‌های دوستانه از حضور آن‌ها محرومیم. هنوز اسماعیلاجیچ بازی ایمان جمالی و علیرضا موسوی را که به ترتیب در سوئد و رومانی بازی‌ می‌کنند، در اردو ندیده است.

وی درباره اردوی تیم ایران در اسلوونی گفت: اردوی بسیار خوبی در اسلوونی برگزار شد و بچه‌ها با تمرینات فشرده در سه نوبت بدنسازی، کار با توپ و کارهای تکنیکی پرداختند و رضایت مربیان را هم جلب کردند. 

رئیس سازمان تیم‌های ملی با اشاره به این‌که اسماعیلاجیچ و همکارانش فعلاً‌ در مرخصی به سر می‌برند ادامه داد: اردوی بعدی تیم ملی پس از دور رفت لیگ برتر، اواخر مهر برگزار می‌شود و احتمالاً در آن زمان به کرواسی خواهیم رفت تا اردوی دو هفته‌آی در این کشور داشته باشیم. ضمن اینکه قبل از حضور در دوحه قطر، در صورت موافقت سرمربی تیم ملی اردویی هم در کیش برپا می‌کنیم تا بازیکنان با شرایط آب و هوایی مشابه قطر آشنا شوند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار