نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: مشهد فقط یک کلان شهرمذهبی یا یک شهر هم طراز نیست بلکه مشهد یک شهر بین المللی است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام و المسلمین پژمانفر در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی افزود: مشهد به دلیل اینکه مسوولیت بین‌المللی دارد به همین دلیل عنوان یک شهر بین المللی به خود گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبری در رابطه با موج اسلامی و بیداری اسلامی گفت: نباید بگذاریم دشمن موج اسلام هراسی را گسترش بدهد که این وظیفه رسانه ملی است به خصوص صداوسیمای خراسان رضوی که با وجود میلیون‌ها زائر باید در این راستا اقداماتی انجام بدهد.

نماینده مردم مشهد درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صداوسیمای خراسان رضوی باید در تمامی امور جامعه تلاش‌هایی در جهت تحقق و پیشرفت رسانه انجام بدهد، اظهار داشت: باید صداوسیمای خراسان رضوی توجه ویژه‌ای به موضوع اسلام هراسی داشته و شبکه‌های نظیر شبکه زیارت و صدای زائر را برپاکند.

وی در پایان از زحمات مدیرکل سابق صداوسیمای خراسان رضوی حجت الاسلام نهاوندی قدردانی کرد و از مدیرکل جدید صداوسیمای خراسان رضوی محسن نصرپور خواستار پیگیری و تلاش‌های بسیار در راستای رسانه ملی را شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۷:۴۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
آقا این حرف را نزن داری دستی دستی کاری میکنی که یه استان دیگه از ما جدا بشه بسه دیگه ایران 5 میلیون کیلومتری شد 1675000 کیلومتر
راستی من یه جایی خونده بودم 17 شهر آذربایجان شمالی (جمهوری آذربایجان) خواهان الحاق به ایران هستند البته مربوط به 91 بود میخواستم ببینم دولت کاری کرده یا نه لطفا گزلرشی در این رابطه تهیه کنید